Gå til innhold

Skjer med at ungdommer gifter seg?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange venner/bekjente av meg gifter seg nå! Vi snakker om 22-23 åringer som kun har vært sammen i 4 år og blir enige om å gi hverandre tro og evig kjærlighet til døden skiller dem av og alt det der. Skjønner ikke det helt, jeg.. De er jo så UNGE. Og de har jo bare vært sammen i noen få år!! Er jeg veldig gammeldags eller er det noen som er enige i dette? Jeg syns hvertfall man kan vente til man er ferdig med utdannelse osv.. Kanskje til man nærmer seg 30.. Men 20?!?… :klo:

Anonymous poster hash: 59c5a...34c
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det helt normalt da? Jeg er 21 år og skal gifte meg neste år. Mange jeg har gått på skole med har gjort det allerede. Når jeg var i brudesalong så spurte jeg hva gjennomsnittsalderen var på de som kjøper kjole der, og hun sa mellom 20-26.

• Liker 7
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

De gifter seg alt for raskt. Så blir mange skilt etter 1-3 år.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det helt normalt da? Jeg er 21 år og skal gifte meg neste år. Mange jeg har gått på skole med har gjort det allerede. Når jeg var i brudesalong så spurte jeg hva gjennomsnittsalderen var på de som kjøper kjole der, og hun sa mellom 20-26.

:hakeslepp:

Jeg bare syns dette er veldig nytt.. Det har jo ikke vært sånn før?? :klo:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke folk bare få lov til å leve sine egne liv?

Anonymous poster hash: 39c4e...202
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo inn med store, flotte prinsessebryllup også - regner med det henger sammen. Er vel helst 20-25 år gamle jenter som drømmer om slikt...

Anonymous poster hash: 5a946...f99

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De gifter seg alt for raskt. Så blir mange skilt etter 1-3 år.

Jeg har nå mest inntrykk av at jo tidligere folk gifter seg, jo lengre er de gift.

Er folk sammen i mange år før de gifter seg, så er de skilt i alt fra 2 uker etterpå til 2 år etter.

Hilsen ei som gifta seg under to år etter at hun traff den rette og har vært gift i over 16 år nå.

Anonymous poster hash: d865e...e7e

• Liker 15
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Cher med det a!?!?!?

Gått en tur på chiiino, spillt litt fotbaILL, aILLE sammen, så plkutselig jifter de sei?!?

CHHEEER med det a??

• Liker 16
Gjest Trollkarlen
Skrevet

De vil jo ha framgang i livet. Spesielt nå som man kan krysse av Gift på facebook!

Skrevet

Dette er vel noe som går litt i "bølgedaler", som så mye annet i samfunnet. I "gamle dager" var man sent ute med å gifte seg dersom man var over 20. Så skulle man være fri og frank og tjo og hei i en periode. Nå synker alderen for giftemål igjen. Jeg har absolutt ingen mening om det og synes folk skal få gjøre som de vil, jeg bryr meg ikke om folk blir skilt eller ei.

• Liker 10
Skrevet

:hakeslepp:

Jeg bare syns dette er veldig nytt.. Det har jo ikke vært sånn før?? :klo:

Har det ikke? De fleste voksne jeg kjenner har jo giftet seg når de er 18-20 år (og mange av de er sammen enda :D)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke folk bare få lov til å leve sine egne liv?

Anonymous poster hash: 39c4e...202

nei

• Liker 9
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Jeg har nå mest inntrykk av at jo tidligere folk gifter seg, jo lengre er de gift.

Er folk sammen i mange år før de gifter seg, så er de skilt i alt fra 2 uker etterpå til 2 år etter.

Hilsen ei som gifta seg under to år etter at hun traff den rette og har vært gift i over 16 år nå.

Anonymous poster hash: d865e...e7e

Vel sånn er det ikke her jeg bor tydligvis. Beste er nå samboerskap synes jeg. Har vertfall ikke hastverk med å gifte meg og det har ikke kjæresten min heller selv om vi venter barn :) Tiden får vise hva som skjer.

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Beste er nå samboerskap synes jeg.

Hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Jaha, hva er så farlig med dette da? Ser ikke på det som unaturlig å gifte seg hvis man har vært sammen i 3-4-5 år.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte mannen min når jeg var 18, var 23 når vi giftet oss. Vi har vært gift i 10 år nå. Synes egentlig ikke jeg var så ung jeg.

Anonymous poster hash: f4a98...ac4
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Getting married in your 20's, sounds to me a lot like leaving a party before 10 pm..

Anonymous poster hash: 556ea...0dc

• Liker 14
Skrevet

Herregud! Er det bare single 40 + her inne? Du trådstarter sier du er "gammeldags". I gamledager var du gammel om du giftet deg som 25 åring. 22-23 er ikke ungt!

Nå er det vel "in" å gifte seg når de er 30-40, om ikke eldre. Nettopp fordi folk skal være ferdig med utdannelsen sin, osv, osv. Flere og flere studerer jo livet ut for tiden! Hva med de som velger å gå ut i jobb tidlig? De som har valgt praktisk fag, utdannet og med fast jobb når de er 20?

Føler man må snu på det og heller si; dæven, de er flinke som er gifteklare når de er 22! Ikke alle som vil bruke årene i lærebøker.. Fysj, skam dere.

• Liker 15
Skrevet

Jeg blir litt varm over at folk kan irritere eg så pass over hva andre gjør at de starter en tråd om det....

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...