AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Har prøvd hasj mange ganger, men er ikke avhengig ca alle vennene mine røyker hasj og synes det er så digg mens jeg føler meg merkelig som faktisk ikke liker det? er jeg rar? Skal på en hyttetur nå med noen venner hvorvidt alle disse røyker hasj, har vært på en slik tur som dette før, og det består for det meste av fri-røyking hele tiden Men alle vennene mine synes det er så deilig og herlig å røyke hasj, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke liker det? er det noen som har en forklaring? Anonymous poster hash: 69ae6...ed8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Fordi de elsker rusen? Er vel ikke verre.Anonymous poster hash: 0931a...f60 2
Fyreheart Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Folk liker forskjellige ting. Jeg føler akkurat som du gjør angående alkohol, hasj har jeg aldri prøvd. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Fordi de elsker rusen? Er vel ikke verre.Anonymous poster hash: 0931a...f60 Jeg får bare vondt i lungene av å røyke hasj, rusen varer ikke lenge uansett, og føler ikke jeg får noe skikkelig "kick" av rusen, uansett om jeg røyker like mye som de andre? Anonymous poster hash: 69ae6...ed8
loddep Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Hvorfor røyker du hasj da? Se heller positivt på det at du ikke liker det 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Jeg får bare vondt i lungene av å røyke hasj, rusen varer ikke lenge uansett, og føler ikke jeg får noe skikkelig "kick" av rusen, uansett om jeg røyker like mye som de andre? Anonymous poster hash: 69ae6...ed8 Helt enig i deg om det. Liker selv ikke rusen, men det er jo helt klart derfor de som røyker, røyker.Anonymous poster hash: 0931a...f60
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Hvorfor røyker du hasj da? Se heller positivt på det at du ikke liker det Jeg røyker det bare når jeg er med hvor ALLE andre røyker, du aner ikke hvor kjipt det er å være den eneste som ikke gjør det. Anonymous poster hash: 69ae6...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Jeg røyker det bare når jeg er med hvor ALLE andre røyker, du aner ikke hvor kjipt det er å være den eneste som ikke gjør det. Anonymous poster hash: 69ae6...ed8 Om hele min omgangskrets var stoffmisbrukere hadde jeg endrett vennegjeng.Anonymous poster hash: 0931a...f60 14
Gjest extra Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Om hele min omgangskrets var stoffmisbrukere hadde jeg endrett vennegjeng.Anonymous poster hash: 0931a...f60 Touchè! 2
loddep Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 (endret) Jeg røyker det bare når jeg er med hvor ALLE andre røyker, du aner ikke hvor kjipt det er å være den eneste som ikke gjør det. Anonymous poster hash: 69ae6...ed8 Jeg ser den, men tenk å kult å være den som skiller seg ut litt. Alt handler ikke om å gjøre som alle andre gjør, selvom jeg kan se for meg presset. Endret 9. august 2014 av loddep
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Jeg liker å ta meg en blås, men jeg kan rett og slett ikke fordra alkohol. Anonymous poster hash: ef1de...465
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Jeg ser den, men tenk å kult å være den som skiller seg ut litt. Alt handler ikke om å gjøre som alle andre gjør, selvom jeg kan se for meg presset. Nå tenkte jeg ikke akkurat på presset, men det å være høy vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det Anonymous poster hash: 69ae6...ed8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Om hele min omgangskrets var stoffmisbrukere hadde jeg endrett vennegjeng.Anonymous poster hash: 0931a...f60 Denne må jeg si meg enig i. Om man ikke føler at vennegjengen deler felles interesser (her rus), så må man bytte ut. Heller få venner enn venner som får meg til å gjøre ting jeg ikke liker. Anonymous poster hash: d34f9...a1a
Apocalypse Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 (endret) Nå tenkte jeg ikke akkurat på presset, men det å være høy vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det Anonymous poster hash: 69ae6...ed8 Jeg skjønner godt hva du mener Jeg føler at hasjrøyking skaper en slags sosial atmosfære, og hvis man er den ene som ikke røyker faller man utenfor. De andre ekskluderer en ikke bevisst, men er mer interessert i å prate med folk som er på samme bølgelende som dem selv, og edru mennesker virker som de er fra en annen planet. Når jeg har vært edru på fest med alkohol har folk blitt overrasket over at jeg ikke drikker fordi jeg har vært i så godt humør etc., men det går liksom ikke an med hasj. For meg høres det ut som du burde finne deg venner med andre interesser. Har selv vært en del av en vennegjeng hvor hasjrøyking var det eneste vi hadde til felles, og det var et utrolig destruktivt og demotiverende miljø å være i. Her var det riktignok snakk om et svært høyt forbruk, men når jeg ser hvor disse menneskene er i dag angrer jeg ikke på at jeg kuttet kontakten. Endret 10. august 2014 av Apocalypse
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Jeg er godt voksen og røyker av og til, men har ingen problemer med å la være selv om andre røyker. Det var mer vanskelig når jeg var yngre og har kanskje noe med usikkerhet og gruppetilhørighet å gjøre.<br />Du blir ingen festbrems selv om du ikke røyker. Jeg har venner som ikke røyker og de blir ikke automatisk til røykere bare fordi jeg og noen andre gjør det. Jeg kan få angst hvis jeg røyker uten å ha tatt par glass vin og jeg sier det like godt som det er. Alle reagerer forskjellig.<br />Jeg ba samboeren om å la være å røyke daglig fordi vi da ble på forskjellig bølgelengde. Han satte pris på det. Jeg tvang han ikke, men vi jobbet i samme bransje og det ble veldig rart å kommunisere når han var stein.<br /><br /><br /><br />Anonymous poster hash: 1eb87...7d6
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Du bør bytte venner trådstarter. Fokuser på å finne venner som du ikke behøver å imponere når du skal bruke tid med dem.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #17 Skrevet 10. august 2014 Jeg skjønner godt hva du mener Jeg føler at hasjrøyking skaper en slags sosial atmosfære, og hvis man er den ene som ikke røyker faller man utenfor. De andre ekskluderer en ikke bevisst, men er mer interessert i å prate med folk som er på samme bølgelende som dem selv, og edru mennesker virker som de er fra en annen planet. Når jeg har vært edru på fest med alkohol har folk blitt overrasket over at jeg ikke drikker fordi jeg har vært i så godt humør etc., men det går liksom ikke an med hasj. For meg høres det ut som du burde finne deg venner med andre interesser. Har selv vært en del av en vennegjeng hvor hasjrøyking var det eneste vi hadde til felles, og det var et utrolig destruktivt og demotiverende miljø å være i. Her var det riktignok snakk om et svært høyt forbruk, men når jeg ser hvor disse menneskene er i dag angrer jeg ikke på at jeg kuttet kontakten. Du sa det! Var det jeg var ute etter. Bor ikke på det største stedet og det er heller ikke så mange vennegjenger og velge mellom (selv om det da er flere enn denne) Men dette er venner jeg har vært med gjennom hele livet, og jeg har begynt og være mindre med dem NÅR de røyker, men de er de beste vennene man kan ha når de ikke røyker det skal jeg love deg. Anonymous poster hash: 69ae6...ed8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Du bør bytte venner trådstarter. Fokuser på å finne venner som du ikke behøver å imponere når du skal bruke tid med dem. Jeg er godt voksen og røyker av og til, men har ingen problemer med å la være selv om andre røyker. Det var mer vanskelig når jeg var yngre og har kanskje noe med usikkerhet og gruppetilhørighet å gjøre.<br />Du blir ingen festbrems selv om du ikke røyker. Jeg har venner som ikke røyker og de blir ikke automatisk til røykere bare fordi jeg og noen andre gjør det. Jeg kan få angst hvis jeg røyker uten å ha tatt par glass vin og jeg sier det like godt som det er. Alle reagerer forskjellig.<br />Jeg ba samboeren om å la være å røyke daglig fordi vi da ble på forskjellig bølgelengde. Han satte pris på det. Jeg tvang han ikke, men vi jobbet i samme bransje og det ble veldig rart å kommunisere når han var stein.<br /><br /><br /><br />Anonymous poster hash: 1eb87...7d6 Skrev lengre oppe at det ikke handlet om det presset, det har ofte skjedd at jeg har takket nei, men bare den følelsen av å ikke være "fjern" når alle andre er det, er kjip. Som han apocalypse skrev rett ovenfor. Anonymous poster hash: 69ae6...ed8
Avokado Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 Jeg liker det fordi det er avslappende, og jeg liker rusen. Røyker et par ganger i måneden. Ellers drikker jeg så og si aldri alkohol.
Tropisk Skrevet 10. august 2014 #20 Skrevet 10. august 2014 Tror jeg skal ta meg en tur ut for å få meg en sovedose snart, ble fristet av tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå