Gå til innhold

oppdelt eller helsdress? ullundertøy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe ullundertøy til sønnen min som skal begynne i barnehagen snart. Er oppdelt, altså stilongs og genser, best? Eller heldress?

Anonymous poster hash: 0b504...575
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt oppdelt, hvertfall hvis han er gammel nok til å gå på do.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppdelt.

Anonymous poster hash: 618ff...2b0
AnonymBruker
Skrevet

Er det mange som begynner i barnehagen for første gang som ikke bruker bleie? De fleste begynner jo i barnehagen før to år :P

Var oppdelt jeg hadde tenkt at er best :)

AnonymBruker
Skrevet

Oppdelt er uansett best tenker jeg, og stillongs i stedet for strømpebukse. Om de f.eks bare blir våte på føttene kan man bytte sokker i stedet for å bytte hele strømpebuksa eller dressen. På de ullsettene vi har er uansett genseren ganske lang, så den går fint nedi buksa, så man slipper glipper uansett.

Anonymous poster hash: 11bb8...b99
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du har hel utedress ville jeg brukt delt, om du bruker jakke og bukse ville jeg valgt hel dress, så slipper man glipe

Anonymous poster hash: ad6c0...dab

Skrevet

Bruker bare heldress når hun var liten baby. Til barnehagen blir jeg å kjøpe sett.

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke strømpebukse nei, vet det med å bare bytte sokker. Takk for alle svar!

Skrevet

Inntil bleieslutt brukte vi ullbody og longs. Da slipper man at trøyen evt. glir opp.

Som lag nummer to brukte vi imidlertid ofte heldress frem til bleieslutt, selv om vi også hadde andre alternativer tilgjengelig. Men her kan det være at barnehager har ulike preferanser.

Anonymous poster hash: ac6d2...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...