AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Møtte en mann tidligere i sommer på ferie gjennom en felles venn. Vi hadde det veldig gøy, og det skjedde ingenting mellom oss. Han kontaktet meg når jeg kom hjem og bestemte seg for å komme til min hjemby ei helg det er festival her. Vi begynte å snakke og han har gitt meg flere komplimenter og det har vært litt flørting. Når vi først snakker viser han interesse men samtidig tar han ikke så ofte kontakt. Jeg begynte å bli bli litt interessert men siden han ikke tar så mye kontakt la jeg det fra meg. Jeg har tatt kontakt så det har ikke vært bare en vei. Så får jeg høre at han har sagt til vår fellese venn at han synes jeg er en bra pakke.. Hva mener han? Anonymous poster hash: cb3fd...5af
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Møtte en mann tidligere i sommer på ferie gjennom en felles venn. Vi hadde det veldig gøy, og det skjedde ingenting mellom oss. Han kontaktet meg når jeg kom hjem og bestemte seg for å komme til min hjemby ei helg det er festival her. Vi begynte å snakke og han har gitt meg flere komplimenter og det har vært litt flørting. Når vi først snakker viser han interesse men samtidig tar han ikke så ofte kontakt. Jeg begynte å bli bli litt interessert men siden han ikke tar så mye kontakt la jeg det fra meg. Jeg har tatt kontakt så det har ikke vært bare en vei. Så får jeg høre at han har sagt til vår fellese venn at han synes jeg er en bra pakke.. Hva mener han? Anonymous poster hash: cb3fd...5af Nei, han skal da ikke få noe svar. Anonymous poster hash: 79e22...b87
MissEi Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Bra pakke= du har de grunnleggende verdiene han vil ha
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 At du fint kan ta mer kontakt med fyren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå