AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Kameraten min blir sint på meg hvis jeg spiller musikk som han ikke liker. Jeg liker all musikk. All musikk, og har kanskje litt annerledes musikksmak, men hører på det meste. Det som har skjedd nå, er at kameraten min klikker hvis jeg spiller ting som treasure og lignende av bruno mars. Det er som å tenne på et bål. Han blir helt gal! Han får se spillelisten min, og jeg får se hans, noe jeg er glad for men hvorfor tror dere han blir så sur av at jeg spiller bruno mars sanger? Anonymous poster hash: ab4bc...3a0
Lila Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Du kan jo begynne med å spørre han, da. Forøvrig er det mange som blir irritert av å høre på musikk de virkelig ikke liker, men det er jo litt spesielt å "klikke".
minister-mio Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Du spør oss om det? Hvordan i alle dager kan vi tro noe om det? Det må du jo spørre han om
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Tvinger du ham til å høre på? Nei, selvsagt ikke. Anonymous poster hash: ab4bc...3a0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Du kan jo begynne med å spørre han, da. Forøvrig er det mange som blir irritert av å høre på musikk de virkelig ikke liker, men det er jo litt spesielt å "klikke". Ja, jeg skjønner det også hvis man ikke liker det samme, men å klikke er litt spesielt ja. Anonymous poster hash: ab4bc...3a0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Du spør oss om det? Hvordan i alle dager kan vi tro noe om det? Det må du jo spørre han om Kunne vel hende du hadde en mening om det. Litt synsing kanskje. Anonymous poster hash: ab4bc...3a0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Tvinger du ham til å høre på? Altså, han velger å høre på det selv. Anonymous poster hash: ab4bc...3a0
minister-mio Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Kunne vel hende du hadde en mening om det. Litt synsing kanskje. Anonymous poster hash: ab4bc...3a0 da mener/syntes jeg det er fordi Bruno Mars ble spilt på radioen mens han ble dumpa av drømmedama
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 da mener/syntes jeg det er fordi Bruno Mars ble spilt på radioen mens han ble dumpa av drømmedama haha. Ja, mulig. Jeg ville aldri ha spilt den med vilje for å erte han i allefall. Mr. Mars er nyoppdaget og jeg likte han litt. Det er litt futt i han egentlig. Men det kan jo hende at noen andre tvinger han til å høre på den, men skal jeg bare "klikke" da når jeg må høre på camp rock f.eks? Det er da jeg forstår han faktisk, for når det gjelder camp rock, der går min grense. Anonymous poster hash: ab4bc...3a0
AmandaVI Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 (endret) Er det så rart? Bruno Mars suger aperæv og derfor finnes iPod'er og Mp3-spillere. Vis litt hensyn - det er nesten verre enn tortur å måtte høre på musikk man ikke liker. Endret 9. august 2014 av AmandaVI
Cathrine88 Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Altså, han velger å høre på det selv. Anonymous poster hash: ab4bc...3a0 Kanskje han liker musikken, men er flau over det.
Gjest Belle âme Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Forstår. Eg klikker når eg hører 5 fine frøkner.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #14 Skrevet 9. august 2014 Kanskje han liker musikken, men er flau over det. Hahaha. Ja. Jeg får egentlig håpe på det. Amanda: Han må ikke høre på det. Jeg tvinger han ikke. Han kan velge sin egen spilleliste. Camp rock er jo okey til ungdommen, og ungdommelig er han til tider, men jeg bare skrur av den spillelisten jeg da, også slipper jeg å høre på camp rock rett og slett. Haha. Anonymous poster hash: ab4bc...3a0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #15 Skrevet 9. august 2014 Forstår. Eg klikker når eg hører 5 fine frøkner. Skjønner. Anonymous poster hash: ab4bc...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå