Gå til innhold

Redd for å ikke se vakker ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det krydde av bilder av nygifte på instagram og facebook i dag og det var ikke måte på komplementer til bruden; verdens vakreste, finest i verden, nyyyyydelig etc.

Jeg er ikke den mest "jålete" i hverdagen, men jeg kjente at jeg gruer meg litt.

Jeg vet det høres tåpelig ut men jeg føler det er press om å se overjordisk vakker ut, med perfekt hår og sminke...

Anonymous poster hash: 57d0c...dd1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er sult i verden.

Anonymous poster hash: eb2f7...ef0
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tullet bare med deg. :)

Anonymous poster hash: eb2f7...ef0
Skrevet (endret)

Det krydde av bilder av nygifte på instagram og facebook i dag og det var ikke måte på komplementer til bruden; verdens vakreste, finest i verden, nyyyyydelig etc.

Jeg er ikke den mest "jålete" i hverdagen, men jeg kjente at jeg gruer meg litt.

Jeg vet det høres tåpelig ut men jeg føler det er press om å se overjordisk vakker ut, med perfekt hår og sminke...

Har du tatt en titt på bildene? Synes du selv brudene er så nyyyyyyyyyyyyydelige som kommentarene gir inntrykk av?

Facebook kryr av "verdens vakreste", "nydelig" etc hver gang noen legger ut et nytt bilde, om det så er i joggedress og fett hår.

Skal du til frisør? Og bli sminket? De vet hva de gjør, og du kommer til å se strålende ut.

Og det som virkelig får bruden til å se vakker ut er forelskelse og lykke. Det tror jeg du kommer til å ha på bryllupsdagen din.

Edit: skrivefeil.

Endret av SiMa
  • Liker 2
Skrevet

Enig med den over meg. DU kommer til å se nydelig ut fordi DU gjør det som passer for DEG :)

Vi har en stil på både bryllupet og antrekk,sminke (på meg, hehe) og kjøretøy osv som er helt jordnært og laidback fordi det passer for OSS.

Jeg tror det er å fremheve den du er som gjør deg nydelig, ikke det å prøve å ligne noen andre <3

Skrevet

Så lenge du ikke er tjukk og har billigkjole fra kona blir du nok en fin brud.

Anonymous poster hash: 8dce3...9d9

Skrevet

Fra Kina

Skrevet

Brudekjoler ser jo uansett ut som billige blondgardiner ifra sparkjøp.

Anonymous poster hash: 7abc0...eab
Skrevet

Så om man ikke er slank og i kjole til 20 000 er man tapt til å mislykkes?

Takk for ditt konstruktive bidrag.

Skrevet

Skjønner hva du mener! Det er jo et press på å være så vakker som aldri før på en så spesiell dag. Ikke minst vil det eksistere hundrevis av bilder fra dagen og det er jo hyggelig å ha noen bilder i etterkant man er fornøyd med. Overfladisk eller ei!

Tror det er viktig med frisør og noen som kan sminke på en sånn dag. Og husk prøvetime!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er mange som er overstylet, jeg. Heldigvis er det en del som ser mer ut som de gjør til vanlig, og de synes jeg er de vakreste brudene. Forøvrig er ikke dette i nærheten av å være poenget med dagen uansett. Konsentrer deg om din kjære, løftene dere gir hverandre og alle dere er glade i som du kommer til å ha lyst til å snakke med denne dagen.

Anonymous poster hash: 3d855...b32
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...