Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker menn!!

Hvorfor liker du menn? Hva er det beste med menn? :)

Anonymous poster hash: 9985c...63e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de er MENN! De er sexy beist!! :bond:

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Fordi de er MENN! De er sexy beist!! :bond:

Takk :nigo:

Skrevet

Flørting, sex, prat, smil, glede, morro, og så koselig å bli betatt av menn da og få han til å holde rundt deg!

• Liker 2
Skrevet

Det er temmelig vanskelig å sette fingen på. Blir vel mer som hvorfor liker man menn, men de som ikke er spinnville i nikkersen av insanity. Og de liker jeg simpelthen fordi de er menn. De er fine.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker kroppene deres! Barske, sterke, og man føler seg trygg.

Ellers de sultne blikkene deres når de er kåte. Og følelsen av hard pikk er heller ikke feil.

Og når de ellers så tøffe mennene faktisk viser litt følelser og kanskje er litt romantiske, da smelter jeg helt :rodmer:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gjør nok ikke det, ikke nå lenger... Jeg har fått totalt avsmak på menn. Alle er bare ute etter sex uansett, og/eller er utro og løgnere.

Kan ha de som venn, men ikke noe mer.

Anonymous poster hash: 2dd3b...aeb
Skrevet

Jeg elsker kroppene deres! Barske, sterke, og man føler seg trygg.

Ellers de sultne blikkene deres når de er kåte. Og følelsen av hard pikk er heller ikke feil.

Og når de ellers så tøffe mennene faktisk viser litt følelser og kanskje er litt romantiske, da smelter jeg helt :rodmer:

Dette! :laugh:

Skrevet

De er enkle å glede, kåte og sterke....hmmmm mandige om det går an å si?! og veldig mye mer og:)

• Liker 1
Skrevet

Av samme grunn som jeg liker kvinner. Fordi de er hyggelige, morsomme, interessante og sexy. Men det gjelder selvsagt ikke alle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fler?

Skrevet

Hard kropp, beskyttende, trygg, maskulin, myk, å bli holdt rundt, at han får meg til å le, kose, at han passer på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Maskuliniteten.

Anonymous poster hash: b3cbd...a5e
Skrevet

De tenner meg og jeg liker kuk og maskulinitet 😊

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fordi de er maskuline, har fin mørk stemme og er sterke. De er snille og hjelpsomme, men samtidig barske og sexy. Er de morsomme også, er jeg solgt. Elsker menn! 😍

Endret av Purple Diamond
  • Liker 1
Skrevet

Gjør nok ikke det, ikke nå lenger... Jeg har fått totalt avsmak på menn. Alle er bare ute etter sex uansett, og/eller er utro og løgnere. Kan ha de som venn, men ikke noe mer. Anonymous poster hash: 2dd3b...aeb

Synd du i likhet med alle jenter er avhengig av jevnlig påfyll med kuk da ;)

Anonymous poster hash: c68e9...519

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker på ingen måte alle menn! Noen menn er dumme, sier teite ting, er kjedelige.

Jeg liker menn som holder seg ajour om hva som skjer i verden, som er lydhøre for nye innspill, som er morsomme å snakke med.. Spennende menn med livserfaring.. Har han evnen til å leke, fantasere og til å le, er jeg helfrelst :)

Jeg liker IKKE menn som snakker om inntekt, investeringer og sin egen vellykkenhet! Orker ikke snobbete menn!

Hjelper ikke med et flott og maskulint utseende om fyren er sosialt handicappet, altså...

Skrevet

Synd du i likhet med alle jenter er avhengig av jevnlig påfyll med kuk da ;)

Anonymous poster hash: c68e9...519

Jaså, er jeg det? Jeg har ikke hatt sex på over et år, og har ingen interesse av å ha det igjen heller.

Anonymous poster hash: 2dd3b...aeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...