Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om dette er mulig, eller om det blir frekt... Mobilen min har blitt ødelagt og ny koster 700 kr mindre hos en annen operatør enn den jeg har nå. Er imidlertid veldig fornøyd med min nåværende operatør, så har ikke så veldig lyst til å bytte!

Operatøren pleier jo alltid å ringe for å "få deg tilbake" når du bytter operatør, og sist gang jeg gjorde dette så matchet min nåværende operatør prisen på mobilen. Så, kan jeg spare alle litt tid og ringe selv? Eller bør jeg bestille fra den andre operatøren og vente på at min nåværende ringer for å "få meg tilbake"?

Anonymous poster hash: c197e...cb6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

700kr rabatt kommer du nok ikke til å få, spesielt om du ringer selv. Har selv jobbet i kundeservice for en mobiloperatør, og det hender at vi får gitt noen rabatter, men selv om vi har lyst er det grenser for hvor mye vi i det hele tatt har mulighet til å gi. Det er forskjellige folk som tar imot innkommende samtaler og som tar seg av såkalte "win back"-samtaler, og det er jo forskjeller på hva de har lov og mulighet til. Så lenge du er hyggelig skader det nok ikke å prøve (det er jo hyggelig for den du snakker med å høre at du er så fornøyd ellers at du ikke vil bytte), men jeg ville ikke forventet å få et tilsvarende tilbud.

Anonymous poster hash: 86122...9f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...