Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å epilere meg nedentil, men jeg synes håret vokser så raskt ut igjen. Allerede etter 3-4 dager kommer det smp stubber. Det nye håret er en del lysere, men trodde allikevel man kunne være hårløs i ukevis etter epilering/voksing.

Hvor lang tid tar det før dere får igjen hår etter epilering?

Anonymous poster hash: 60886...7a7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heilt normalt. Epilering er oppskrytt. Har i perioder vore optimistisk og gjort det(og voksnig) jamnleg (over ei 10 års periode minst). Forsatt like berika med hår i dag som då eg starta. Det veks fort ut med epilering, og når meir hår skal ut etter ei vekes tid får ein ofte betente hårsekkar. Back to Venus ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi det alltid er hår på vei ut. De du tok i går er nappet ut med roten og bruker tid på å komme tilbake, men der er alltid andre hår som hadde tenkt å komme ut dagen etter likevel. Det tar litt tid.

Anonymous poster hash: 1bc72...0be
  • Liker 1
Skrevet

Du må få hårene i "rytme", slik at alle vokser ut likt. Det jeg gjorde i forhold til voksing, var å starte etter "sesongen" var over, hvor jeg lot det gro til det var kommet mye ut, før jeg vokset. Lot da hårene som kom før det voksede være, før jeg vokset igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...