Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å gå tom for rens og krem. Tenkte jeg skulle kjøpe ovet nettet.

Har sensitiv uren blandingshud, ikke ofte kviser, men en del prikker..

Blir fort tørr om kremen ikke inneholder nok fukt, har brukt decleor hydra floral en stund nå, er fornøyd men ønsker å prøve noe nytt. Rens har jeg brukt Vichy normaderm. Også fornøyd, men vil prøve noe nytt. Har brukt MD. formulations og var ikke spesielt begeistret.

Er det noen som har noen tips til meg? Tenker litt på å prøve dermalogica prod.

Hva bør jeg kjøpe, og Hvor bør jeg kjøpe det?

Syntes det er blitt så mange sider å velge mellom :-)

Lurte også litt på daily microfoliant..Noen erfaringer med denne?

¨

Klem fra LilleSol

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg anbefaler dermalogica på det varmeste. utrolig gode og effektive produkter, dog relativt dyre. men kjøper du dem på nett i stedet for hos hudpleier er det mange penger å spare!

Gjest Ethereal
Skrevet

Kanskje Special Cleansing Gel kunne passe for deg?? det er en skummende gele for de fleste hudtyper. Når det gjelder krem, ville jeg tro enten Active Moist eller Skin Smoothing Cream, den siste er rikere i konsistens enn Hydra Floral (som er nydelig:))

Daily Microfoliant er et pulver du blander med vann til det skummer, og masserer inn i ansiktet. Selv bruker jeg det ca 2g/uke, men kan brukes hver dag. Men hvis du vil ha kraftigere peeling, har Dermalogica det også, for eksempel Gentle Cream Exfoliant.

Skrevet

ethereal : Jippi! Du foreslo akkurat de prod jeg håpet at noen ville foreslå! 8)

Skal kikke litt på active moist og den andre kremen. Elle melle:)

Hvor er det best å kjøpe disse prod? mht. toll, priser og leveringstid ?

Noen som vet?

Gjest Ethereal
Skrevet

Lookfantastic, helt klart! det tar kortest tid, de har best utvalg, og prisene er bra. Strawberrynet har kanskje bittelitt lavere priser, men de skriver ikke ned verdien utenpå pakken lenger.

Et norsk alternativ: duft.no, men der er de etter sigende treg med leveringen. Men prisene er veldig bra!

Jeg har tørr hud, og bruker nå Skin Smoothing Cream, så det er mulig den blir too much for deg, spesielt nå om sommeren.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg bruker Dermalogica, Special cleansing gel til rens, skin smoothing cream om vinteren og active moist om sommeren.

Som peeling bruker jeg skin prep skrub.

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg bruker Dermalogica, Special cleansing gel til rens, skin smoothing cream om vinteren og active moist om sommeren.

Jeg også. Active moist har en fin konsistens nå om sommeren, trekker fint inn i huden og gir masse fuktighet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker anti-bac skinwash og active moist, og daily microfoliant av og til...Daily microfoliant får huden min til å gløde, så derfor bruker jeg den når jeg går ut! :)

Har fortsatt byller til tider på haken, men det håper jeg Medicated gel kommer til å hjelpe meg med....

Har forøvrig vurdert om jeg kanskje skulle prøve å skifte til Special cleansing gel...

Lukten på "ansiktsgeleen" er forresten litt rar, men man venner seg til den raskt...(Jeg kom på at jeg reagerte veldig første gang jeg prøvde den...)

Clea

Skrevet

Nå har jeg vært inne på LF og handlet :-)

Modererte meg litt, og kjøpte kun et starter kit fra dermalogica til ca 17 pund eller noe. Kom vel på 20.

Kjøpte det for normal/oily skin ettersom det hadde de produktene jeg var ute etter.

Vurderte også og kjøpe meg daily microfoliant, men fant ut at jeg skulle prøve de andre produktene først.

fornuftige meg :rosaengel:

Nå ja, gleder meg ihvertfall til å få de i posten! Kan nesten ikke vente!

Takk for svar alle sammen!

Klem fra fornuftige (for en gangs skyld :oops: ) LilleSol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...