Gå til innhold

Slette Google søk jeg selv har opprettet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Googlet en person jeg kjenner ved å søke på tre ord som kjennetegner personen: navn,by og et nettsted jeg vet h*n er aktiv på. På den måten kunne jeg på en "lat" se når h*n var online (uten å selv logge meg inn),og deretter logge inn for å chatte med vedkommende.

I ettertid ser jeg det er litt dumt at denne kombinasjonen av søkerord nå dukker opp på Google ikke bare på min egen pc men også på andres pc-er, altså virker det som jeg har Googlet det så mange ganger at det er blitt lagret i Google..kan det stemme?

Finnes det noen måte jeg kan slette det på, ikke bare fra min egen pc men fra Google-søkelinjen generelt?

Anonymous poster hash: 6c45f...c71
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje dette vil hjelpe deg?

Jeg vil tro det vil stå Stopp midlertidig på den det står Aktiver på bildet, hos deg. (wow får en elendig setning..)

dWh7B5H.png

Endret av -Leon-
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dette vil hjelpe deg?

Jeg vil tro det vil stå Stopp midlertidig på den det står Aktiver på bildet, hos deg. (wow får en elendig setning..)

dWh7B5H.png

Gjelder ikke dette når man er innlogget med en eller annen Googlekonto? Eller blir alt lagret uansett, så må man opprette en bruker på Google+ for å så gå inn å rydde i etterkant?

Anonymous poster hash: aedf5...6b0

Skrevet

Gjelder ikke dette når man er innlogget med en eller annen Googlekonto? Eller blir alt lagret uansett, så må man opprette en bruker på Google+ for å så gå inn å rydde i etterkant?

Vil tro det blir lagre kun når man er logget inn. Men vet ikke om det stemmer.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips:)

Jeg slettet alle søk og stoppet loggen,

Men søket kommer likevel opp på Google linjen når jeg logget meg ut og testet det.

Kanskje det bare tar litt id før det blir borte?

ts

Skrevet

Takk for tips:)

Jeg slettet alle søk og stoppet loggen,

Men søket kommer likevel opp på Google linjen når jeg logget meg ut og testet det.

Kanskje det bare tar litt id før det blir borte?

ts

Hold musen over ordene som kommer fram og trykk på Delete knappen. Se om det hjelper.

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det blir lagre kun når man er logget inn. Men vet ikke om det stemmer.

OK , takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Hold musen over ordene som kommer fram og trykk på Delete knappen. Se om det hjelper.

Pokker, ser ikke ut som det forsvinner da heller men takk ,alle forslag er verdt å prøve.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...