Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den følelsen når du har funnet deg en du er forelsket i, sommerfuglene i magen når du møter han på kvelden og kysser for første gang, har enda ikke hatt sex og er nysgjerrig på mye ved han. Den følelsen!

Jeg har vært sammen med mannen min i 3 år, elsker han, kunne aldri tenkt meg å være utro eller noe sånt, men jeg savner den følelsen sånn!

Savner du det? Er det et dårlig tegn at jeg savner dette? :fnise:

Anonymous poster hash: 9c9c9...064
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det savner jeg faktisk ikke. Setter derimot pris på å kjenne den jeg er sammen med.

Men det er mulig jeg er mer enn gjennomsnittet opptatt av trygghet etter et turbulent liv.

Anonymous poster hash: 486c9...260

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja på mange måter gjør jeg det. De søte sms'ene som kommer om hvor glad en er i en istedenfor "kjøp melk". haha! Men ja sommerfuglene saver jeg :)

Anonymous poster hash: e8744...963
  • Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, det er ikke noe jeg savner. Det jeg savner er et forhold basert på gjensidig kjærlighet og mental og fysisk nærhet.

Gjest New_Girl
Skrevet

Det var en tid jeg trodde jeg savnet det, men har innsett at det vi har nå er mye bedre enn sommerfuglene :)

AnonymBruker
Skrevet

Signerer brutal mann!!!!

Anonymous poster hash: 7cb75...817

Skrevet

Nei, savner ikke den følelsen og all usikkerheten som følger med. Er glad forholdet har kommet seg en fase videre selv om det fortsatt ikke er spesielt gammelt (litt over 9 mnd)

Skrevet

Nei, det savner jeg ikke, jeg setter større pris på den dype kjærligheten. Dessuten føler jeg forelskelsen nå og da ennå. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg savner den ikke. Jeg finner igjen til den ganske ofte faktisk. Spesielt når vi gjør ting sammen ute i naturen, uten forstyrrelser fra det moderne liv. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner det vel ikke, men jeg liker veldig godt følelsen det gir sålenge man ikke er oppriktig forelsket. Da føles det bare veldig usikkert og som man har endel å miste istedet.

Så jeg nyter heller den følelsen avogtil når man treffer noen som man kan bli småbetatt av men ikke gjør noe mer med. Ikke at det skjer så ofte, men når det oppstår så gjør jeg ikke så mye for å fortrenge det hele. Det er ingenting dypere, men "nyhetsverdien" er der(og går like fort over som den kom somregel ;) )

Anonymous poster hash: 5cc4e...a28
Skrevet

Kan ikke si jeg savner det. Jeg trives bedre med å være trygge på hverandre. Vi har noe dypere idag.

Men, såklart innimellom kjenner jeg at det bobbler litt fremdeles, på en litt annen måte, men fremdeles en god måte.

Skrevet

Får den følelsen stadig vekk jeg hvis man stryker at vi ikke har hatt sex enda.

Anonymous poster hash: 03d9f...0a3
Skrevet

Jeg spurte mannen min om han fortsatt har den sommerfuglfølelsen for meg nå. Han sitter og spiller noe greier her ved siden av meg i sofa'n. Han svarte: Ja, og pekte på baksiden av læret og sa her, hvorpå vi begge fikk latterkrampe hehe.

Anonymous poster hash: 01e62...a76
Skrevet

Jeg spurte mannen min om han fortsatt har den sommerfuglfølelsen for meg nå. Han sitter og spiller noe greier her ved siden av meg i sofa'n. Han svarte: Ja, og pekte på baksiden av læret og sa her, hvorpå vi begge fikk latterkrampe hehe.

læret er da låret :)

Skrevet

Jeg likte følelsen da jeg hadde den, men, nei, jeg savner den ikke. Altfor mye usikkerhet som fulgte med en slik følelse.

Skrevet

Nei savner den ikke, for hos meg kom den følelsen alltid akkompagnert med masse usikkerhet og stress. Setter så utrolig mye mer pris på den stabiliteten og tryggheten vi har nå! :)

Skrevet

Jeg likte følelsen da jeg hadde den, men, nei, jeg savner den ikke. Altfor mye usikkerhet som fulgte med en slik følelse.

Signerer. Dessuten er ikke sommerfuglene helt borte, de dukker opp igjen med jevne mellomrom.

Skrevet

Kan ikke si jeg savner det. Jeg trives bedre med å være trygge på hverandre. Vi har noe dypere idag.

Men, såklart innimellom kjenner jeg at det bobbler litt fremdeles, på en litt annen måte, men fremdeles en god måte.

Signerer denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...