Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skulle gå tur sammen i kveld, det avtalte vi i går. Da jeg spurte igår kveld om vi skulle gå sa ham at han var opptatt igår kveld, men foreslo at vi skulle gå tur ikveld.

Møtte han uten for leilighetene vår tidligere på dagen(vi er naboer) stod å skravle mye da og jeg sa han skulle melde meg når han hadde tid til å gå, og han sa at skulle det. Jeg så i stad at han dro og enda ikke er tilbake, ikke har jeg hørt noe om turen våres.

Får skikkelig Flash backe fra tidligere relasjoner osv:s

Han her, vi har møttes litt i sommer og skrevet meldinger. Vi har en god tone og virker som vi begge ønsker mye av det samme her i livet. Vi har laget en avtale at vi skal reise bort på shopping i ett annet land til høsten. Han ser mye på meg og holder øyekontakt hele veien.

Så dere, vist jeg ikke hører noe fra ham ikveld, skal jeg sende melding til han, eller la det være?

Anonymous poster hash: 5144b...5e7

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kan hende det er best å la det være. Tror han forstår at du er interessert. Mulig han bare ble litt opptatt.. Tror nok han kontakter deg igjen når han får tid om han er interessert i deg på samme måte.

Skrevet

Jeg har jo fått litt feeling på at han kanskje liker meg også, da han alltid smiler når han ser meg, han ser meg alltid inn i øynene, noe som jeg ser på som ett godt tegn da. Og han forteller meg hva han ønsker seg i framtiden, hus osv. Så vi har en god kjemi. Håpe virkelig jeg hører noe fra ham altså, vist ikke så synes jeg nesten synd på meg selv:P for noen mnd så kvitta jeg meg med en dust. Orker ikke mer tull nå:/

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg ville sendt en melding og spurt om det ble noe av den turen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde garantert sendt han en meldig og spurt om når han hadde tenkt at dere skulle på tur i kveld. Hadde vært fint å vite sånn ca tid :)

Dette for blandt annet å vise at du ikke bare vil sitte hele kvelden hjemme og vente på når det evt passer han, men at du da kanskje laver andre planer.

• Liker 1
Skrevet

Sant det:) men nå pøser det ned her, så er jo ikke tur vær uansett:/ enda. Men kunne jo evnt invitert på litt vin da?

Skrevet

Sant det:) men nå pøser det ned her, så er jo ikke tur vær uansett:/ enda. Men kunne jo evnt invitert på litt vin da?

Fin idè.

Meld at det ikke frister så veldig med turen i kveld, men at han er velkommen bort til litt vin :)

• Liker 1
Skrevet

Oki, da skal jeg kvinne meg opp til det, gruer meg:P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nå ikke sett noen melding til han, men det er vel bare meg da?

Men slik jeg ser det så er det virkelig hans tur å ta initiativ.

Anonymous poster hash: ef4cf...0ee
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg hadde nå ikke sett noen melding til han, men det er vel bare meg da?

Men slik jeg ser det så er det virkelig hans tur å ta initiativ.

Anonymous poster hash: ef4cf...0ee

Når han har lovet en tur i løpet av kvelden, og hun ikke hører et pip, da er det lov å bli både bekymret og småsur.

Skrevet

Ja skal innrømme at jeg blir litt småsur:) for sånt hater jeg virkelig. Siden vi har møttes og snakket en del sammen i sommer og begynt å bli kjent med hverandre og faktisk avtalt at vi skal dra bort på shopping "ferie" sammen til høsten, så begynner jeg å lure litt på hva som skjer. Siden vi har ett godt øye til hverandre, og han faktisk foreslå en gå tur idag, siden han ikke kunne i går.. Hmm

Skrevet

Hvordan gikk det? :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja skal innrømme at jeg blir litt småsur:) for sånt hater jeg virkelig. Siden vi har møttes og snakket en del sammen i sommer og begynt å bli kjent med hverandre og faktisk avtalt at vi skal dra bort på shopping "ferie" sammen til høsten, så begynner jeg å lure litt på hva som skjer. Siden vi har ett godt øye til hverandre, og han faktisk foreslå en gå tur idag, siden han ikke kunne i går.. Hmm

Shopping ferie og det hadde ringt bjeller hos med da kling-klang, men jeg kan ta feil ;)

Anonymous poster hash: b0db5...7f1

• Liker 1
Skrevet

Shoppingferie? Er han homse? Eller snakker vi harrytur for å kjøpe sprit og snus?

Anonymous poster hash: 120dd...acb

• Liker 1
Skrevet

Sendte han den melding, og inviterte Han på vin i steden.. Men fikk ikke svar fra han:( sendte på fb, så jeg så at han hadde "sett" meldingen min.. For å si det sånn, nå sender jeg ikke ham melding igjen.. Synes det er trist jeg, for vi hadde virkelig funnet tonen!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Da ble det avklart. Da glemmer du han.

• Liker 1
Skrevet

Uff, det var trist. Det er skikkelig råttent av han, ikke bare droppa han deg, lot være å gi beskjed og lot deg sitte på vent, men han lot i tillegg være å svare deg.. Så respektløst og dårlig.

Du får styre unna han tenker deg.glem han å fokuser på noe som er verdt din tid

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg kjenner jeg er skikkelig skuffa egentlig:/ og det er ikke en god følse. Men er litt paff over at han er sånn, skjønner ikke noe jeg egentlig, for vi har hatt en så fin tone oss i mellom hele veien og han har smilt når han har snakka med meg og sett på meg og til å med lagt flere avtaler med meg.. Fuck it.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Et tips forresten. Bytt nicket ditt. Du graver deg bare ned i egen usikkerhet om du skal ha et nick som foreteller deg at du er usikker. Slutt med det!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...