AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg har møtt en mann et par ganger. Han er ganske satt, og litt gammeldags på noen måter. Jeg liker han litt, men vet ikke enda om det blir oss. Jeg er så lei av menn som ikke tar initiativ, jeg vil at noen skal kjempe litt for meg. Han svarer meg når jeg sender mld, og vi har en leken tone, men han er dårlig til å ta kontakt først. Vi bor et stykke fra hverandre, så får ikke møttes så ofte. Vi har hatt sex. Jeg kjenner at jeg kanskje har lyst til å prøve ut med noen andre som er litt intressant også, men vet ikke helt hvor grensa går. Er det greit med tanke på at jeg møter han andre? og er det greit hvis jeg ha sex med de? Anonymous poster hash: d373e...cde
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Hadde det vært greit for deg om rollene var byttet? Hvordan ville du ønsket å bli behandlet?Anonymous poster hash: 23721...424
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Er det fordi du føler deg lite ønsket du trenger at en mann kjemper for deg?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Skjønner godt du vil ha tilbakemeldinger. Men er det tilbakemeldinger du savner, eller er det akkurat denne mannen? Anonymous poster hash: e772a...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå