Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var til hudlege og har prøvd alt for kviseutbruddene mine. Siden jeg er godt over 30 håpet jeg på iso kur? Fikk reseot på en mildere salve som jeg ikke har prøvd og beskjed om å vaske ansiktet med såpe og vann og slutte med fuktighetskrem. Ok? Å vaske meg med såpe i ansiktet blir uaktuelt.

Anonymous poster hash: b8343...566

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av innlegget ditt fremstår litt som om du mener hudlegen er useriøs fordi du fikk råd du ikke liker. Du står selvsagt fritt til å velge om du vil følge behandlingen eller ikke, men om du ikke gjør det, så blir det også feil å si at du har forsøkt alt.

Selvsagt er det ikke noen garanti for at behandlingen legen anbefaler vil hjelpe, men siden det virker som om dette er en lege du ikke har gått til tidligere, er det gjerne naturlig at vedkommende ønsker å prøve mildere behandlinger før det som regnes som siste utvei.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Var andre gangen jeg var der. Fortsetter heller med min vanlige ansiktrens og dropper såpe;)

Gjest Silverstream
Skrevet

Var andre gangen jeg var der. Fortsetter heller med min vanlige ansiktrens og dropper såpe;)

Hvorfor fortsetter du med noe som ikke virker

AnonymBruker
Skrevet

Kommer du til å bruke den salven du fikk resept på da?

Anonymous poster hash: d7df6...505

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd Diane?

Har du blitt utredet av gynekolog?

MVH

En som har hatt mye kviser, over hele kroppen.

Anonymous poster hash: 7c1fe...f77

AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt å vaske med såpe? Husk at kviser forårsakes av bakterier - såpe fjerner disse i mye større grad enn en ansiktsrens. Hvorfor går du til hudlegen hvis du ikke tenker å følge rådene han gir? Er ikke det bortkastede penger?

Anonymous poster hash: 37e81...983

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er strengt talt ikke så merkelig at du får mye kviser, dersom du ikke vasker deg med såpe og vann.

Anonymous poster hash: 82858...ad8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var til hudlege og har prøvd alt for kviseutbruddene mine. Siden jeg er godt over 30 håpet jeg på iso kur? Fikk reseot på en mildere salve som jeg ikke har prøvd og beskjed om å vaske ansiktet med såpe og vann og slutte med fuktighetskrem. Ok? Å vaske meg med såpe i ansiktet blir uaktuelt.

Såpe i ansiktet betyr ikke nødvendigvis Lano :) Det finnes mange milde, parfymefrie ansiktsåper som vil gjøre en god jobb med å fjerne smuss, fett o.l fra ansiktet.

Anonymous poster hash: e71b2...eaa

• Liker 3
Skrevet

Har brukt md decleor dermalogica jan marini obagi ren skincare green people zo skin healt zo skin medical. Har en rens nå fra zo som er veldig god som jeg vil fortsette å bruke men hudlege da bruk kun såpe og vann. Og aberela airol epiduo dalacin pencilin skinoren. Og ja jeg bruker resepten min. Den har vært bra. Håper den fortsetter å funke. Og har ikke byller og masse kviser. Var bare litt uheldig/heldig at jeg så grei ut i huden da jeg var der.

Skrevet

Jeg er veldig glad i ansiktrenser. Alltid på jakt. Elsker når de renser godt uten å måtte vøre stiv i ansiktet etterpå og føle ut som det sprekker når en smiler. Og det vil mitt fjes gjøre med såpeholdige produkter.

Skrevet

Hvorfor fortsetter du med noe som ikke virker

jeg bruker jo reseoten! Det var den jeg fikk!

• Liker 1
Skrevet

resepten

jeg bruker jo reseoten! Det var den jeg fikk!

Skrevet

Hvis du ikke har byller og masse kviser, burde du heller ikke benytte iso, og de fleste leger vil være forsiktige med å skrive ut nettopp dette. Det er kraftige saker som kan gi store bivirkninger.

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke bare gjøre som legen foreslår og vaske med såpe da, og dersom det ikke fungerer finner legen en annen løsning?

Anonymous poster hash: 62e34...6a5
  • Liker 2
Skrevet

Hva med lysbehandling?

Anonymous poster hash: 5c801...f9a
Skrevet

Ja jeg vet har nå funnet favoritten min på hudklinikk. Parfymeri holder jeg meg langt unna.

Såpe i ansiktet betyr ikke nødvendigvis Lano :) Det finnes mange milde, parfymefrie ansiktsåper som vil gjøre en god jobb med å fjerne smuss, fett o.l fra ansiktet.

Anonymous poster hash: e71b2...eaa

Skrevet

Har prøvd det og. Men skal på kontroll igjen om en stund.

Hva med lysbehandling?

Anonymous poster hash: 5c801...f9a

Skrevet

Har du prøvd Diane? Ja diane har jeg hatt. Kjempefin hud da. Og yasmin. Men p piller kan en ikke gå på resten av livet.

Har du blitt utredet av gynekolog?

MVH

En som har hatt mye kviser, over hele kroppen.

Anonymous poster hash: 7c1fe...f77

Skrevet

Kommer du til å bruke den salven du fikk resept på da?

Anonymous poster hash: d7df6...505

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...