AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg så nettopp et bilde hvor han står på en varanda og spytter en klyse ned på fansen sin, etterpå er det bilde av at han ler med kameratene etter å ha truffet noen jenter som gråter. Er han virkelig så slem eller er bildene fake?Anonymous poster hash: 71fd1...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Del Skrevet 9. august 2014 Det er nok sant. Det er Bieber'n i et nøtteskall. Anonymous poster hash: ad065...598 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Del Skrevet 9. august 2014 Omg, nei. Bildene er fake. TMZ som elsker å lage slike bilder. Nei, han spyttet aldri på fansen sin!! Anonymous poster hash: b0ade...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Del Skrevet 9. august 2014 Tipper de er sanne. Bieber er et rævhøl, han egger huset til naboen, fyllekjører og pisser der det måtte passe ham. Han kan godt finne på å spytte på fansen også. Anonymous poster hash: 81e56...97c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 9. august 2014 #5 Del Skrevet 9. august 2014 Altså...Hadde noken i One Direction spytta på meg, hadde, eg ikkje stått og grene i alle fall! Hadde fangirla og tatt spyttet i ein krukke og spart det resten av livet. -Creepy directioner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabrina Skrevet 9. august 2014 #6 Del Skrevet 9. august 2014 Old news, men velkommen etter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 9. august 2014 #7 Del Skrevet 9. august 2014 Altså...Hadde noken i One Direction spytta på meg, hadde, eg ikkje stått og grene i alle fall! Hadde fangirla og tatt spyttet i ein krukke og spart det resten av livet. -Creepy directioner.herregud 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 9. august 2014 #8 Del Skrevet 9. august 2014 Er sikkert sant, for den ekle drittungen er bare fæl. Hører ikke noe positivt om han der. Lurer på hva tenåringsjenter synes er så sexy med han der xD. Jaja når de blir eldre så faller de nok mer for menn som ser ut som menn, og ikke guttunger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 11. august 2014 #9 Del Skrevet 11. august 2014 Altså...Hadde noken i One Direction spytta på meg, hadde, eg ikkje stått og grene i alle fall! Hadde fangirla og tatt spyttet i ein krukke og spart det resten av livet. -Creepy directioner. Ser for meg en blodfan som nekter å vaske håret sitt for å kunne beholde spyttklysa i håret i all evighet. "Åh fikk du bare en tusjsignatur på låret? Jeg fikk en spyttklyse i håret. Jeg skal aldri vaske den bort, fniiiis hyyyyyl!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #10 Del Skrevet 11. august 2014 Omg, nei. Bildene er fake. TMZ som elsker å lage slike bilder. Nei, han spyttet aldri på fansen sin!! Anonymous poster hash: b0ade...0fd bildene er ekte og Bieber måtte ut å be om unnskyldning. Anonymous poster hash: 4a073...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. august 2014 #11 Del Skrevet 12. august 2014 Ryddet for hets. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #12 Del Skrevet 12. august 2014 ikke spesielt stor fan av guttungen men fikk se en video av hendelsen og han spyttet aldeles ikke på fansen.. Anonymous poster hash: 1e9df...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 13. august 2014 #13 Del Skrevet 13. august 2014 Ryddet for hets, og brudd på kopirett. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg