hulinda Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Hadde kjøttboller til middag i dag, er på hytta og har ikke vekt i nærheten, så lurte på om noen viste ca hvor mange kcal det er i en kjøttbolle? (Svenske kjøttboller fra gilde)
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 35 kalorier per stk. http://www.matvareguiden.no/matvareny.asp?Id=Gilde-Svenske-kjoettboller Anonymous poster hash: 5b8f5...2b2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Så mye? :-O ojsann... Man pleier å beregne 150 gram kjøtt på en person, dvs 10 boller. Anonymous poster hash: 5b8f5...2b2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Spiste 13 Kos deg på hyttetur Jeg har gått ned 20 kg uten å telle en eneste kalori. Det kommer til å gå så bra så Anonymous poster hash: e39b3...b64 1
Inwe Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 På ferie skal man kose seg, det er slitsomt og undøvendig å tenke kalorier hele tiden. Jeg teller i hverdagen, men nå har jeg ferie og har ikke telt en eneste kalori Har allikevel ikke gått opp synlig (ikke målt eller veid meg, og har ikke planer om å gjøre det heller).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå