Gå til innhold

Hvor mange BH-er har du?  

1 stemme

1. 1. Hvor mange BH-er har du?

• en
      0
    • to
      3
    • tre
      8
    • fire eller flere
      23
    • 7 eller flere
      17
    • 10 eller flere
      37

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

BH-er er greit å ha. :wink: Desverre kommer jeg ikke alltid "på" at jeg trenger det - altså at jeg som regel prioriterer å kjøpe andre klær når jeg shopper. Jeg har 5 stk. Det er vel helt greit, men skulle gjerne hatt flere. Hvor mange har du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Det er det vanskeligste å shoppe! jeg er mager over ryggen, men puppene er merkelig nok C. Allerhelst skulle jeg hatt 65C, men det har jeg aldri sett før.

Har kanskje et sted mellom 5 og 10? :klø:

Skrevet

Vet ikke helt, et sted mellom 10 og 20, men det er vel bare 6-7 av dem som er i bruk.

Skrevet

Mange! Liker å ha en bh og truse som passer sammen, og bruker aldri en bh mer enn en dag. Må jo ha noen da, for å rekke å vaske. Har også noen ekstra fine sett som blir brukt i spesielle anledninger. Elsker å shoppe undertøy jeg, og i min skuff finnes det både eksklusive greier og hverdagsundertøy fra HM. Har til og med en mann som er flink til å finne undertøy som kler meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Akkurat nå har jeg fire stk, og alle passer!!! :o

De sju som ikke passa kasta jeg i ettermiddag.

BH-størrelse 85 E/F er håpløst :-(

Skrevet

Har ca 20, men trodde jeg hadde lite?

Skrevet

Jeg har vel en 10-12 .. men bare 4 jeg trives med..

- så neste gang jeg er i byen skal jeg sjekke butikken v/St.Haugen... :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

5 jeg og, jmen 2 som er helt grusomme, de bruker jeg ikke

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, gjør det! Jeg har gått med helt feil BH-størrelse, fant jeg ut etter at jeg tok turen innom dem. Har nå kastet alle de gamle BH-ene mine. :-)

Gjest Catwoman
Skrevet

Har en helt haug. Noe rundt 20 kan jeg tenke meg. Men halvparten av de er blitt litt utvasket og slaskete, men jeg får meg liksom ikke til å kaste de.. :oops:

Skrevet

6-7 ca.

Endel burde vært bytta ut, men jeg får meg ikke til å kaste dem....

Skrevet

I hear ya, sister! (akkurat som 70G er så jævlig mye lettere... :evil: )

Jeg har tre stykker som kan brukes - en svart, en sjokkrosa og en blå (og treningsbh). Dette betyr at jeg ikke kan bruke noen av de hvite t-trøyene mine f.eks... :tunge1:

Jeg må til Oslo for å bh-shoppe snart!

Skrevet

Har 4-5 som kan brukes, og en haug som skulle vært kasta. 80 DD/E er ikke så enkelt å finne fine, gode bh-er det heller. Blir ofte sånne spisse-en-pupp-i-hvert-hjørne-bh-er. :evil:

Skal til Oslo i august, og da står bh-shopping på programmet! :-)

Skrevet

Jeg bruker 85E, har ingen problemer med å finne BH'er. Problemet er kanskje mer utvalget. På Cubus selger de minst 4 typer Triumph BH'er i denne størrelsen (og også F). Undertøysforretninger som La Lina, Underbart eller Det Lille Under har også BH'er i store str, litt dyrere, men også finere. Og når jeg er i utlandet (særlig England) hamstrer jeg flotte BH'er i store størrelser til en rimelig penge.

Skrevet

Jeg har det ikke sååå "reingæli" ang størrelser (75 E til nød 80 D hvis jeg har flaks med passformen)

Men likevel: Er dette en sånn dyyyyyyyyyyyyyr butikk eller er det en sånn "OK pris butikk" for jeg skulle gjerne hatt noen nye bh-er så jeg kunne kassert noen gamle, og jeg har så fryktelig lyst på noen som er litt fiiiiine 8)

Nefretiti

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har 40 bh`er.(undertøysett)

Hadde aldri verden klart meg med 5-10 stk :o

Må bruke et nytt sett hver dag.(bruker aldri en bh mer enn 1 dag)

Gjest Coral
Skrevet

Jeg har nok godt over ti, har en del sett.. Men er langt fra alle jeg bruker, har kanskje 6-7 stk som jeg bruker mye og liker best. Burde nok tatt en opprydning i skapet ja..

Gjest Madley
Skrevet

Jeg har tre som passer.

70 D er ikke så lett å finne gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...