Patsy Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Jippi, vi skal gifte oss! Hipp hurra! Vi skal dra til Paris først og gifte oss på ambassaden, så ha en egen familiefest her hjemme, og så en vennefest. Både familiefesten og Paris ordner seg, men jeg trenger nok noe hjelp med et viktig punkt til vennefesten. Til vennefesten trenger vi et lokale for rundt 60 personer, kanskje flere. Er det noen som vet om fine lokaler i Oslo/Akershus-området? Vi tenkte å ha festen til neste vår/sommer, altså mai, juni 2005... Det finnes jo både steder hvor de lager maten og steder hvor man kan ordne med mat/catering/vin selv. Kanskje noen har gode erfaringer fra et sted? Hva synes dere om prisene? Og hva må man regne med? Gleder meg veldig! Og hadde satt veldig pris på tips.
Piarina Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Et tips er å søke på lokaler på den søkesiden her. Det gjorde jeg, og da fikk jeg opp masse. Selv skal vi ha Eckbo.
Lullu Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Hei! Jeg sitter med en oversikt over div. lokaler i Oslo/Omegn. Send meg en PM m/ mailadressen din, så skal jeg sende den til deg. Hilsen Lullu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå