kanelsnurr Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg har flere kjoler der det skal være et smalt belte i livet. Det har da fulgt med belter når jeg har kjøpt kjolen, men disse er aldri ekte skinn, og ofte dårlig kvalitet. Resultatet er at beltene nå ser slitt ut, selv om kjolene ikke gjør det. Trenger altså noen nye smale midjebelter, men klarer ikke finne dette. Alle smale belter jeg finner er for lange til å passe midjen, og alle midjebelter jeg finner er for brede... Noen som har tips? Bør være ekte skinn! Helst fysisk butikk (Oslo), men nettbutikker funker og....
Gjest Sleeve Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 (endret) . Endret 30. september 2014 av Sleeve
kanelsnurr Skrevet 9. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2014 Takk Sleeve, men det er jo ingen smale belter i den linken fra Zalando, med unntak av de med sløyfe på magen (som ikke er det jeg leter etter). Har også prøvd både Lindex og HM allered, uten å finne noe. Ønsker bredde som f.eks. på det beltet som følger med denne kjolen, og helt enkelt uten sløyfer o.l. (Men gjerne i andre farger enn brunt og svart.)
Aryamili Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Hva med accessorize? Jeg har kjøpt noen derfra, i blått, grønt og svart. Enkle, tynne belter. Vet dog ikke med kvaliteten, men mine har holdt seg bra hittil (bruker de ikke så ofte, så derfor vanskelig å si). Er en stund siden jeg kjøpte de da, men verdt et forsøk, kanskje.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Takk Sleeve, men det er jo ingen smale belter i den linken fra Zalando, med unntak av de med sløyfe på magen (som ikke er det jeg leter etter). Har også prøvd både Lindex og HM allered, uten å finne noe. Ønsker bredde som f.eks. på det beltet som følger med denne kjolen, og helt enkelt uten sløyfer o.l. (Men gjerne i andre farger enn brunt og svart.) Svart http://www.ellos.no/pieces/sissy-leather-waist-skinnbelte/432854 Div farger http://www.stylemag.no/artikkel/style-antrekket-ditt-med-et-belte Anonymous poster hash: 98075...a16
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Jeg har flere kjoler der det skal være et smalt belte i livet. Det har da fulgt med belter når jeg har kjøpt kjolen, men disse er aldri ekte skinn, og ofte dårlig kvalitet. Resultatet er at beltene nå ser slitt ut, selv om kjolene ikke gjør det. Trenger altså noen nye smale midjebelter, men klarer ikke finne dette. Alle smale belter jeg finner er for lange til å passe midjen, og alle midjebelter jeg finner er for brede... Noen som har tips? Bør være ekte skinn! Helst fysisk butikk (Oslo), men nettbutikker funker og.... Butikker som har spesialisert seg på belter, hansker og skjerf o.l. har ofte godt utvalg i belter i forskjellige utførelser og farger Anonymous poster hash: 98075...a16
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Kanskje på S&S? http://steenogstrom.custompublish.com/index.php?cat=181835&viewid=37259.32c42bf466c4d0a8266234f3e3e8a20e Anonymous poster hash: 98075...a16
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Takk Sleeve, men det er jo ingen smale belter i den linken fra Zalando, med unntak av de med sløyfe på magen (som ikke er det jeg leter etter). Har også prøvd både Lindex og HM allered, uten å finne noe. Ønsker bredde som f.eks. på det beltet som følger med denne kjolen, og helt enkelt uten sløyfer o.l. (Men gjerne i andre farger enn brunt og svart.) http://www.shopbop.com/accessories-belts/br/v=1/2534374302062844.htm Anonymous poster hash: ade11...5de
kanelsnurr Skrevet 9. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2014 Oi! Takk for all hjelp! Dere er supre altså Hadde ikke en gang tekt på at det fantes spesialister på hansker og belter, så urutinert er jeg. :flau:Får ta en tur innom S&S på mandag! Skal sjekke ut accessorize også. Var noen midt i prikk på shopbob og da, om enn noe dyre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå