Gå til innhold

Hvor finner man smale midjebelter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere kjoler der det skal være et smalt belte i livet. Det har da fulgt med belter når jeg har kjøpt kjolen, men disse er aldri ekte skinn, og ofte dårlig kvalitet. Resultatet er at beltene nå ser slitt ut, selv om kjolene ikke gjør det. Trenger altså noen nye smale midjebelter, men klarer ikke finne dette. Alle smale belter jeg finner er for lange til å passe midjen, og alle midjebelter jeg finner er for brede...

Noen som har tips? Bør være ekte skinn! Helst fysisk butikk (Oslo), men nettbutikker funker og....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sleeve
Skrevet (endret)

.

Endret av Sleeve
Skrevet

Takk Sleeve, men det er jo ingen smale belter i den linken fra Zalando, med unntak av de med sløyfe på magen (som ikke er det jeg leter etter). Har også prøvd både Lindex og HM allered, uten å finne noe.

Ønsker bredde som f.eks. på det beltet som følger med denne kjolen, og helt enkelt uten sløyfer o.l. (Men gjerne i andre farger enn brunt og svart.)

Skrevet

Hva med accessorize? Jeg har kjøpt noen derfra, i blått, grønt og svart. Enkle, tynne belter. Vet dog ikke med kvaliteten, men mine har holdt seg bra hittil (bruker de ikke så ofte, så derfor vanskelig å si). Er en stund siden jeg kjøpte de da, men verdt et forsøk, kanskje.

AnonymBruker
Skrevet

Takk Sleeve, men det er jo ingen smale belter i den linken fra Zalando, med unntak av de med sløyfe på magen (som ikke er det jeg leter etter). Har også prøvd både Lindex og HM allered, uten å finne noe.

Ønsker bredde som f.eks. på det beltet som følger med denne kjolen, og helt enkelt uten sløyfer o.l. (Men gjerne i andre farger enn brunt og svart.)

Svart http://www.ellos.no/pieces/sissy-leather-waist-skinnbelte/432854

Div farger http://www.stylemag.no/artikkel/style-antrekket-ditt-med-et-belte

Anonymous poster hash: 98075...a16

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere kjoler der det skal være et smalt belte i livet. Det har da fulgt med belter når jeg har kjøpt kjolen, men disse er aldri ekte skinn, og ofte dårlig kvalitet. Resultatet er at beltene nå ser slitt ut, selv om kjolene ikke gjør det. Trenger altså noen nye smale midjebelter, men klarer ikke finne dette. Alle smale belter jeg finner er for lange til å passe midjen, og alle midjebelter jeg finner er for brede...

Noen som har tips? Bør være ekte skinn! Helst fysisk butikk (Oslo), men nettbutikker funker og....

Butikker som har spesialisert seg på belter, hansker og skjerf o.l. har ofte godt utvalg i belter i forskjellige utførelser og farger

Anonymous poster hash: 98075...a16

AnonymBruker
Skrevet

http://www.shopbop.com/accessories-belts/br/v=1/2534374302062844.htm

Anonymous poster hash: ade11...5de

Skrevet

Oi! Takk for all hjelp! Dere er supre altså :)

Hadde ikke en gang tekt på at det fantes spesialister på hansker og belter, så urutinert er jeg. :flau:Får ta en tur innom S&S på mandag! Skal sjekke ut accessorize også. Var noen midt i prikk på shopbob og da, om enn noe dyre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...