Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har prøvd botox eller restylane på de fine linjene under øynene, kan dere fortelle om erfaringene deres? Hvor lenge varte effekten? Så det kunstig eller rart ut med botox der? Har dere hatt noen komplikasjoner?

Anonymous poster hash: 9a813...5c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Dytter denne*

TS

Skrevet

Har brukt Restylane for å redusere blå ringer, bare.

Den holder fremdeles, et år senere.

Anonymous poster hash: c9974...780

• Liker 1
Gjest KeyserSoze
Skrevet

Botox er vel bare for å "lamme" rynker for å unngå rynker? Ikke at jeg har mye peiling men

Skrevet

Har brukt Restylane for å redusere blå ringer, bare.

Den holder fremdeles, et år senere.

Hvor lenge vil du si at restylanen varte under øynene?

TS

Skrevet

Bruk juviderm i stede, det varer mye lenger enn restylan

Anonymous poster hash: 5714a...6d6
  • Liker 1
Skrevet

Botox lammer rynkene og restylane/juvederm fyller ut. Jeg har botox i kråketærne rundt øyne og juvederm under øynene. På meg holder juvederm ca seks måneder. Neste gang skal jeg prøve restylane.

Anonymous poster hash: 72484...ff0

Skrevet

Botox lammer rynkene og restylane/juvederm fyller ut. Jeg har botox i kråketærne rundt øyne og juvederm under øynene. På meg holder juvederm ca seks måneder. Neste gang skal jeg prøve restylane.

På meg varer juvederm over ett år. Restylan varer litt over to mnd. Antageligvis vil restylane vare enda kortere på deg enn standard 3 mnd siden du absorberer juvedermen så raskt.

• Liker 1
Skrevet

På meg varer juvederm over ett år. Restylan varer litt over to mnd. Antageligvis vil restylane vare enda kortere på deg enn standard 3 mnd siden du absorberer juvedermen så raskt. Anonymous poster hash: 5714a...6d6

Det høres ikke bra ut :-( Jeg har funnet en som har restylane, er veldig dyktig og rimelig. Jeg kjenner mange som går til henne og de er så fornøyde, men det hjelper jo ikke hvis restylane varer så kort.

Hvor tar du Juvederm (fylke) og hva betaler du for 1 ml?

Skrevet

Hvor lenge varer botoxen under øynene på deg?

TS

Skrevet

Hvor lenge vil du si at restylanen varte under øynene?

TS

Sist jeg var inne og etterfylte botox i pannen, sa behandler at det ikke var nødvendig med ny Restylane under øynene enda.

Legger ved et før/etterbilde.

Skrevet

Sist jeg var inne og etterfylte botox i pannen, sa behandler at det ikke var nødvendig med ny Restylane under øynene enda.

Legger ved et før/etterbilde.

Skrevet

Ser ikke forskjell jeg, tror du ble lurt.

Anonymous poster hash: 53290...26e

Skrevet

Hvor lenge varer botoxen under øynene på deg? TS Anonymous poster hash: 9a813...5c1

Det vet jeg ikke enda. Første gang jeg har brukt botox.

Skrevet

Ser ikke forskjell jeg, tror du ble lurt.Anonymous poster hash: 53290...26e

Jeg ser forskjell, så hun ble neppe lurt :-) Kanskje du blingsa litt når du så på bildet ;-)

Skrevet

Det høres ikke bra ut :-( Jeg har funnet en som har restylane, er veldig dyktig og rimelig. Jeg kjenner mange som går til henne og de er så fornøyde, men det hjelper jo ikke hvis restylane varer så kort.

Hvor tar du Juvederm (fylke) og hva betaler du for 1 ml?

Jeg tar juviderm i Telemark (Skien). Betalte 2600 for å fylle ut rynkene som går fra nesen ned til munnvikene.

Skrevet

Må da gjøre veldig vondt å ta Botox under øyene? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 7f829...afc
Skrevet

Vondeste stedet å bruke injeksjoner er i leppene.

Jeg synes også at furen fra nesen og ned til munnen var ganske vond, men Restylanen under øynene var helt OK.

Med Botox bruker de bare en veldig tynn nål, men med fillers brukes en plastslange som de roter rundt med. Litt som omvendt fettsuging ;)

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Spis sunt, tren og få deg nok søvn. Mye bedre for hele kroppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...