ginnis Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg en merkeveske til skolen siden begge H&M veskene jeg hadde røyk når det til slutt ble for mye vekt med bøker. Problemet er at når jeg ser på vesker som MK så ser jeg at de har samme "løsning" på stroppene som H&M veskene og tenker at da kommer vel den til å ryke og ? Og jeg vil ikke bruke så mye penger på noe som har like dårlig kvalitet som H&M veska. Så jeg lurte på om noen av dere har noen merkevesker dere vet tåler mye ? Helst ikke svindyrt, snakker litt over 2000 som maks. Jeg vil også ha skulderreim for jeg føler det blir for jålete å gå med veska i dinosaurstil. Sekk er uakseptabelt da det ikke er helt min stil.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Sikker på at sekk er uaktuelt? http://www.minmote.no/#!/artikkel/23267513/ryggsekk-til-skolestart-de-fineste-variantene-i-butikk-naa Anonymous poster hash: 5e758...4ea
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Men jeg kan vel nesten garantere deg at stroppene på en MK-veske ikke ryker eller er av samme kvalitet som en billig veske fra HM. Men det finnes jo en god del andre veskemerker og -typer enn MK, så det burde jo gå an å finne noe du vil ha. Når det er sagt er det ikke ideelt for ryggen med ensidig belastning. Jeg anbefaler deg å vurdere sekk. Anonymous poster hash: 5e758...4ea
ginnis Skrevet 9. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2014 Kan jo alltids grave litt dypere Og kommer fortsatt ikke til å vurdere sekk, ja det er mange fine/kule, men av en eller annen grunn har jeg aldri likt dem
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Kan jo alltids grave litt dypere Og kommer fortsatt ikke til å vurdere sekk, ja det er mange fine/kule, men av en eller annen grunn har jeg aldri likt dem Vel. Ryggen din vil nok takke deg om du prøver deg på sekk, især siden du har så mange tunge skolebæker å bære på. Anonymous poster hash: 5e758...4ea
Gjest Tigress Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Cambridge Satchel. Ho som sit ved sidan av meg på jobb har ein som er mange år gammal, men ser heilt ny ut.
Gjest Solsmil Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Det er en grunn til at veskene ryker. Kanskje du skal ta det som et hint, drite i hva som "ikke er helt din stil" og vurdere sekk likevel. Ærlig talt, du skal bare på skolen. Skaff deg en sort nøytral sekk, gå med den til og fra skolen og legg den sammen med bøkene i skapet når du er der. Så kan du ta fram veska og bære bøkene i hendene mellom timene. Så slipper du samtidig å slite med ryggplager før du fyller 30, bare fordi noe "ikke var helt din stil".
ginnis Skrevet 9. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2014 Solsmil: Ja jeg får vel heller gå med noe jeg ikke føler meg komfortabel med og ha enda lavere selvtillitt enn jeg allerede har. Takk til deg over solsmil:)
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Jeg brukte Louis Vuitton Neverfull veske da jeg studerte, hadde mange bøker (studerte rettsvitenskap) og mye å bære på, men stroppene røk aldri. Vesken er like fin idag som den gang Anonymous poster hash: f8fb5...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå