AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg og kjæresten sliter for tiden fordi jeg oppdaget at han hadde gått bak ryggen min og pratet med flere damer på facebook. Ikke vanlig prat, men grovt sex snakk. Jeg sliter med å stole på han, og samtidig oppfører han seg til tider veldig ufint mot meg. Han er 38 år. Jeg er en del yngre. I går hadde vi noen hendelser og jeg må bare spørre dere, har jeg "rett" på å reagere som jeg gjør? Jeg er så fortvilet. Jeg fikk en skade i foten i sommer, det var kjæresten som "gjorde" slik at jeg fikk skaden. (Det var under sport, og selvsagt ikke med vilje.) Nå har jeg lagt i to uker av ferien min , hatt vondt og nesten ikke kunne gått. Men den er på bedringens vei nå. Denne helgen hadde vi tidlig i vår bestilt billetter til et arrangement sammen med hans kompiser. Arrangementet var nok viktigst for han, men jeg hadde også gledet meg veldig. Foten er såpass bra i går at jeg ville prøve å kjøre bil (tre timer) til dette arrangementet. Kjæresten dro tidligere på dagen enn meg med kompisene. (Jeg synes jo egentlig han kunne tilbydd seg å kjøre med meg så jeg slapp å kjøre selv,) men jeg kjørte og litt over halveis så gikk det ikke så bra. Jeg verket veldig i foten og ble uvel, måtte ta mange pauser og kastet også opp. Da jeg endelig kom frem var jeg ganske gåen, men fikk da ingen "strekke ut foten" tid for da var det bare 15 min til et band som vi ville høre skulle spille, så vi måtte gå i 10 min til arrangementet (jeg på krykker) det var dritvondt, og jeg gikk med tårer i øynene, kjæresten var allerede ganske beruset. Vi hørte bandet spille og så sa jeg at nå måtte jeg få i meg litt mat. Etter den lange kjøreturen og side jeg hadde kastet opp var jeg ganske utmattet. På arrangementet hadde de bare "seig hamburger" som noen sa. Det fristet IKKE når jeg var kvalm. Så jeg spurte kjæresten om vi kunne finne en butikk eller noe, det var fem minutter til på krykker. Kjæresten virker sur på vei til butikken og jeg spør om han er det. Han svarer at han er sur og at jeg er så jævla sær som ikke kan spise hamburger. Jeg forklarer hvorfor, men han fortsetter å si ufine ting til meg. DA ble kvelden egentlig ødelagt for meg, jeg var ganske "nede" etter bilturen og trengte positivitet for å "komme meg opp": Vi var med på festen og da klokken var tre spurte jeg kjæresten om han kunne være snill og være med meg til der vi skulle sove (i en gammel, kald campingvogn) jeg trengte nå VIRKELIG å strekke ut bena og å få være litt med kjæresten. Jeg sa til han at jeg skulle dra hjem neste dag, jeg orket ikke å være hele helgen allikevel. Så da slapp han å ta hensyn til meg begge dagene. Men han ville ikke legge seg med meg,han ble dritsur, her kom jeg og bestemte at han måtte legge seg klokken tre. Han ville drikke mer øl han!!! (Når kjæresten drikker, noe som ikke er sjeldent, gir han seg aldri før ut på morgenkvisten..) Men jeg synes at siden jeg hadde det vondt, og innså at jeg måtte dra hjem i dag, osv så kunne han vel legge seg med meg, klokken var faktisk tre, være litt kjærester, massere foten min litt f.eks. Da vi kom inn i campingvognen skjelte han meg ut, kalte meg en bitch, sa at jeg ødela alt, skjønte ikke at han ikke kunne dra på nachspiel og at jeg kunne legge meg alene. Det var en ISKALDT og rått i vognen, jeg var klin edru og frøys. Jeg grein og grein mens han kjeftet. Det endte med at han la seg, men var ikke borti meg. I dag tidlig skulle jeg kjøre, vi gikk en liten tur først, han sa faktisk unnskyld for oppførselen sin, men jeg følte ikke at han mente det, jeg gråt og sa til han hvor vondt jeg synes alt dette er. Nå har jeg kommet hjem og er bare helt fra meg. Jeg er så sliten, har så vondt og er så såret. Jeg er så forbanna på han og samtidig så kommer tankene om jeg kan stole på han. I dag drikker han nok til klokken syv om morgenen. Jeg dro derfra klokken tolv i formiddag og hadde vel kanskje trodd at han skulle sende meg en melding og spørre om turen gikk bra, hvordan det går med foten, om jeg fortsatt er like lei meg, eller noe.. Men jeg har ikke hørt noenting. Han åpnet sin første øl da jeg dro klokken tolv.. Dette er så vondt og vanskelig. Hva tenker dere om dette? Anonymous poster hash: fd194...fdd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Jeg synes også du bare kunne spist den burgeren på arrangementet, og jeg synes også du kunne lagt deg alene (man trenger ikke kjærestetid på festival), men ellers: For en stor idiot!! Jeg ville seriøst ha dumpa han. No way om jeg gidder å kaste vekk tiden min på sånne drittfolk. Finn deg en som er glad i deg og respekterer deg. Han her er lost case. Anonymous poster hash: 8d0dc...568 7
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Hvorfor fortsatte du turen når det var så vondt å kjøre? Her har du lagt opp til at det skal bli konflikter. Du burde latt han reist, hatt det moro, og heller brukt tid på deg når han kom bli og fornøyd hjem igjen. Nå ødelegger du bare festivalen for dere begge. 7
lillsunshine Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 (endret) Det med sexpraten på Facebook burde være grunn nok til å gå fra han. Er det lenge siden du oppdaget dette? Er dette noe som du er sikker på at fremdeles ikke skjer? Jeg synes ikke han høres noe trivlig ut når han ikke tar hensyn til deg. Skjønner at han kanskje synes det var litt surt å gå glipp av favorittbandet sitt for å gå på butikken, men han burde ikke blitt sur fordi du hadde lyst å legge deg med han i 3-tiden, når du skulle hjem neste dag. Han høres absolutt ikke bra ut for deg i det hele tatt.... Dette er nok et forhold du ikke bør være i. Endret 9. august 2014 av lillsunshine
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Hvorfor fortsatte du turen når det var så vondt å kjøre? Her har du lagt opp til at det skal bli konflikter. Du burde latt han reist, hatt det moro, og heller brukt tid på deg når han kom bli og fornøyd hjem igjen. Nå ødelegger du bare festivalen for dere begge. Fordi jeg var kommet over halveis. Og visste jo at det går greit bare jeg får satt med på en benk. Synes ikke jeg la opp til konflikter bare fordi jeg heller ville gå på Rema og kjøpe meg et rundstykke noen minutter unna arrangementet. HAN hadde ikke trengt å bli med på Rema, han. Anonymous poster hash: fd194...fdd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Det med sexpraten på Facebook burde være grunn nok til å gå fra han. Er det lenge siden du oppdaget dette? Er dette noe som du er sikker på at fremdeles ikke skjer? Jeg synes ikke han høres noe trivlig ut når han ikke tar hensyn til deg. Skjønner at han kanskje synes det var litt surt å gå glipp av favorittbandet sitt for å gå på butikken, men han burde ikke blitt sur fordi du hadde lyst å legge deg med han i 3-tiden, når du skulle hjem neste dag. Han høres absolutt ikke bra ut for deg i det hele tatt.... Dette er nok et forhold du ikke bør være i. Det er vel to måneder siden.. jeg er ikke sikker på at det ikke skjer fremdeles. Vi jobber med det.. Han gikk ikke glipp av favorittbandet, det var etter at de hadde spilt at jeg sa at nå måtte jeg ha noe mat. Anonymous poster hash: fd194...fdd
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Fordi jeg var kommet over halveis. Og visste jo at det går greit bare jeg får satt med på en benk. Synes ikke jeg la opp til konflikter bare fordi jeg heller ville gå på Rema og kjøpe meg et rundstykke noen minutter unna arrangementet. HAN hadde ikke trengt å bli med på Rema, han. Anonymous poster hash: fd194...fdd Du er i elendig form og vet at du kommer til å bli verre. Du vet at dette er mest hans greie. Hvis du ikke kan være der og ha det gøy så har du ikke noe der å gjøre. Da bare ødelegger du. Du burde aldri satt deg i bilen til å begynne med. 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Du er i elendig form og vet at du kommer til å bli verre. Du vet at dette er mest hans greie. Hvis du ikke kan være der og ha det gøy så har du ikke noe der å gjøre. Da bare ødelegger du. Du burde aldri satt deg i bilen til å begynne med. Jeg ser den...men jeg mente jo at jeg kunne ha det gøy og hadde det også selvom humøret sank etter at han ble dritsur pga. dette med maten. Ødela ikke noe for han før klokken tre, da jeg kom med ønske mitt.. Anonymous poster hash: fd194...fdd
mara2012 Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Skjønner du er sur for det med Facebook, men når det gjelder festivalen, så burde du enten holdt deg hjemme eller deltatt maksimalt på festivalen. Jeg er selv glad i konserter/festivaler, man drar sjeldent på det, hat betalt masse penger for det, og da er det kjedelig å ha med en kjæreste, som klager, er edru OG vil legge seg tidlig og ødelegge hele festival-helga.. Foruten det, hadde jeg trolig ikke kunne stolt mer på han etter det med Facebook, var selv sammen med en sånn, og det ga seg aldri, han holdt på i skjul.. 2
Berit Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 (endret) Hvorfor fortsatte du turen når det var så vondt å kjøre? Her har du lagt opp til at det skal bli konflikter. Du burde latt han reist, hatt det moro, og heller brukt tid på deg når han kom bli og fornøyd hjem igjen. Nå ødelegger du bare festivalen for dere begge. Du er i elendig form og vet at du kommer til å bli verre. Du vet at dette er mest hans greie. Hvis du ikke kan være der og ha det gøy så har du ikke noe der å gjøre. Da bare ødelegger du. Du burde aldri satt deg i bilen til å begynne med. Veldig enig i dette. Samtidig høres han ut som en stor idiot og egoist. Hadde nok ikke villet være med ham i det hele tatt. Hadde nok som deg sagt at det hadde vært fint om han la seg med meg, men ikke sagt noe om at han jo slipper å ta hensyn de siste dagene. Det høres sutrete ut. Og hadde han da sagt at han så gjerne ville på vorspiel, ville jeg sagt at han da måtte selvfølgelig gjøre det han selv ville. Hadde nok blitt skuffet, men vil jo ikke være med en hvis han viser at han egentlig ikke vil. Endret 9. august 2014 av Berit
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Jeg tror kanskje ikke dere passer sammen som kjærester og at kommunikasjonen er så som så? Anonymous poster hash: 99a4a...c90
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Jeg og kjæresten sliter for tiden fordi jeg oppdaget at han hadde gått bak ryggen min og pratet med flere damer på facebook. Ikke vanlig prat, men grovt sex snakk. Jeg sliter med å stole på han, og samtidig oppfører han seg til tider veldig ufint mot meg. Han er 38 år. Jeg er en del yngre. I går hadde vi noen hendelser og jeg må bare spørre dere, har jeg "rett" på å reagere som jeg gjør? Jeg er så fortvilet. Jeg fikk en skade i foten i sommer, det var kjæresten som "gjorde" slik at jeg fikk skaden. (Det var under sport, og selvsagt ikke med vilje.) Nå har jeg lagt i to uker av ferien min , hatt vondt og nesten ikke kunne gått. Men den er på bedringens vei nå. Denne helgen hadde vi tidlig i vår bestilt billetter til et arrangement sammen med hans kompiser. Arrangementet var nok viktigst for han, men jeg hadde også gledet meg veldig. Foten er såpass bra i går at jeg ville prøve å kjøre bil (tre timer) til dette arrangementet. Kjæresten dro tidligere på dagen enn meg med kompisene. (Jeg synes jo egentlig han kunne tilbydd seg å kjøre med meg så jeg slapp å kjøre selv,) men jeg kjørte og litt over halveis så gikk det ikke så bra. Jeg verket veldig i foten og ble uvel, måtte ta mange pauser og kastet også opp. Da jeg endelig kom frem var jeg ganske gåen, men fikk da ingen "strekke ut foten" tid for da var det bare 15 min til et band som vi ville høre skulle spille, så vi måtte gå i 10 min til arrangementet (jeg på krykker) det var dritvondt, og jeg gikk med tårer i øynene, kjæresten var allerede ganske beruset. Vi hørte bandet spille og så sa jeg at nå måtte jeg få i meg litt mat. Etter den lange kjøreturen og side jeg hadde kastet opp var jeg ganske utmattet. På arrangementet hadde de bare "seig hamburger" som noen sa. Det fristet IKKE når jeg var kvalm. Så jeg spurte kjæresten om vi kunne finne en butikk eller noe, det var fem minutter til på krykker. Kjæresten virker sur på vei til butikken og jeg spør om han er det. Han svarer at han er sur og at jeg er så jævla sær som ikke kan spise hamburger. Jeg forklarer hvorfor, men han fortsetter å si ufine ting til meg. DA ble kvelden egentlig ødelagt for meg, jeg var ganske "nede" etter bilturen og trengte positivitet for å "komme meg opp": Vi var med på festen og da klokken var tre spurte jeg kjæresten om han kunne være snill og være med meg til der vi skulle sove (i en gammel, kald campingvogn) jeg trengte nå VIRKELIG å strekke ut bena og å få være litt med kjæresten. Jeg sa til han at jeg skulle dra hjem neste dag, jeg orket ikke å være hele helgen allikevel. Så da slapp han å ta hensyn til meg begge dagene. Men han ville ikke legge seg med meg,han ble dritsur, her kom jeg og bestemte at han måtte legge seg klokken tre. Han ville drikke mer øl han!!! (Når kjæresten drikker, noe som ikke er sjeldent, gir han seg aldri før ut på morgenkvisten..) Men jeg synes at siden jeg hadde det vondt, og innså at jeg måtte dra hjem i dag, osv så kunne han vel legge seg med meg, klokken var faktisk tre, være litt kjærester, massere foten min litt f.eks. Da vi kom inn i campingvognen skjelte han meg ut, kalte meg en bitch, sa at jeg ødela alt, skjønte ikke at han ikke kunne dra på nachspiel og at jeg kunne legge meg alene. Det var en ISKALDT og rått i vognen, jeg var klin edru og frøys. Jeg grein og grein mens han kjeftet. Det endte med at han la seg, men var ikke borti meg. I dag tidlig skulle jeg kjøre, vi gikk en liten tur først, han sa faktisk unnskyld for oppførselen sin, men jeg følte ikke at han mente det, jeg gråt og sa til han hvor vondt jeg synes alt dette er. Nå har jeg kommet hjem og er bare helt fra meg. Jeg er så sliten, har så vondt og er så såret. Jeg er så forbanna på han og samtidig så kommer tankene om jeg kan stole på han. I dag drikker han nok til klokken syv om morgenen. Jeg dro derfra klokken tolv i formiddag og hadde vel kanskje trodd at han skulle sende meg en melding og spørre om turen gikk bra, hvordan det går med foten, om jeg fortsatt er like lei meg, eller noe.. Men jeg har ikke hørt noenting. Han åpnet sin første øl da jeg dro klokken tolv.. Dette er så vondt og vanskelig. Hva tenker dere om dette? Anonymous poster hash: fd194...fdd Jeg har uthevet ting jeg reagerer på. Selv om du ikke burde dratt til festivalen, vil du egentlig være sammen med en mann med et gryende alkoholproblem, som tar mer hensyn til behovet for å ruse seg? I tillegg til at det virker som om kommunikasjonen mellom dere ikke er helt på topp så ville denne måten å konsumere alkohol på vært et faresignal for - ikke bare det, det ville vært nok til at jeg avsluttet forholdet. Anonymous poster hash: 99a4a...c90 3
Testosteron Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Det var egoistisk av ham å kjøre med kompisene sine slik at du måtte kjøre selv og dermed belaste foten din. Problemene på festivalen oppstod jo som følge av at du verket slik i foten pga kjøringen. Når han så hvilken forfatning du var i med tårer i øynene, så burde han ha reagert helt annerledes. Han burde ha prioritert deg slik at du kunne ha en fin opplevelse på festivalen, men han valgte å være egoistisk og heller kjefte på deg fordi ikke alt gikk sånn som han hadde tenkt seg. Jeg skjønner godt at du ikke orket burger når du var kvalm. Han burde ha gått på butikken for deg og latt deg slippe å måtte gå dit på krykker. Han oppførte seg som en drittsekk. Alle hadde blitt knust av en slik oppførsel. Han oppførte seg ikke akkurat som noen kjæreste mot deg. 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Han er en idiot. Anonymous poster hash: fd194...fdd 1
Gjest Chloe87 Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Her syntes jeg du får unødvendig mye kritikk. Dette var en festival dere allerede hadde betalt for(?) og jeg tror du dro for å være snill med kjæresten din og være ved hans side. Jeg syntes kjæresten din virket enormt usympatisk. Og det er strengt tatt ikke tidlig å ta kvelden 3 om natten og da syntes jeg du skal ha credz for å ha holdt ut så lenge.
GammelKaktus Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Alt i alt, så tror jeg heller at jeg ville vært singel enn å være sammen med noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå