Dama til hanen Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Katten min flyttet for 3 dager siden fra min mor til min far. Etter et døgn med jamring slapp vi ham ut. Da var vi ute sammen med han, og han utforsket området og kom tilbake. Det virket som om han hadde slått seg raskt til ro med den nye tilværelsen, så vi lot ham gå inn og ut som han ville i går. Nå har han ikke vært hjemme på 24 timer. Tror dere han har begynt å vandre tilbake til sitt opprinnelige hjem, eller utforsker han bare området? Vi bor midt i skogen.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Fort! Skriv et innlegg på KG! Da kommer han kanskje tilbake! Anonymous poster hash: 16e55...6a3
Galactica Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Katter bør holdes inne et par uker før de slippes løs på en ny plass sånn at de lærer at det er der de bor, der de får mat og kos. Håper han ikke har prøvd å finne tilbake til gamlehuset. 3
Dama til hanen Skrevet 10. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2014 Han kom tilbake etter drøye 30 timer han har nok bare utforsket området 1
gulrotsaft Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Da hadde du flaks Dere bør holde han inne i et par uker til bare sånn i tilfelle. Det tar litt tid før katter skjønner at dette er deres nye hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå