AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Hei Kanskje har dere lagt merke til at, mange søte damer/kvinner er sammen med stygge gutter hvor man ser at det er helt forferdelig. Jeg kan kalle meg selv at jeg er mye søtere enn dem. Jeg skjønner ikke hva Norske damer/kvinner tenker på. Hvorfor i alle verden klarer dem ikke finne seg litt søtere kjæreste, jeg kan ikke bare fatte det... Er det slikk at de stygge guttene har større penis, og da vil damene ha dem? Det er litt dumt eksempel, men noen av de guttene er også t.o.m litt feite når det gjelder utseende til dem. Mens dama ser helt wow ut fantastisk nydelig kropp alt alt..... Litt fortvilet og sur, siden jeg ikke kan finne meg dame.. :/ Anonymous poster hash: ad95c...312
Petra75 Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 (endret) Prøv å gjøre noe med den råtne personligheten, så skal du se det blir dame på deg også. Lykke til. Endret 9. august 2014 av Petra75 13
Purple Diamond Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Prøv å gjøre noe med den råtne personligheten, så skal du se det blir dame på deg også. Lykke til. Dette!
Gjest Iben Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 De fleste damer er ikke så overfladiske at utseende betyr alt, og for dem kan det hende at du er for overfladisk til at de gidder å risikere unødvendig stress, dårlig selvtillit og hjertesorger ved å involvere seg med deg. Ville du ikke selv hatt noen som faktisk forstod deg? 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Jeg synes min kjæreste er verdens søteste og kjekkeste. Han er litt lubben, jeg synes det er søtt da, og ansiktet hans er nydelig Men jeg hører folk si at de ikke forstår hva jeg ser i han, at jeg er langt over hans "nivå". Blir kvalm av å bare skrive det, fordi jeg er forelsket i han, og synes han ser fem ganger bedre ut enn meg, og nesten redd for at jeg ikke kan måle meg med han. Point being, selv om du synes de ikke ser så bra ut, så er de ikke stygge. Skjønnhet kommer an på øye som ser Anonymous poster hash: e99da...b64 4
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Hei Kanskje har dere lagt merke til at, mange søte damer/kvinner er sammen med stygge gutter hvor man ser at det er helt forferdelig. Jeg kan kalle meg selv at jeg er mye søtere enn dem. Jeg skjønner ikke hva Norske damer/kvinner tenker på. Hvorfor i alle verden klarer dem ikke finne seg litt søtere kjæreste, jeg kan ikke bare fatte det... Er det slikk at de stygge guttene har større penis, og da vil damene ha dem? Det er litt dumt eksempel, men noen av de guttene er også t.o.m litt feite når det gjelder utseende til dem. Mens dama ser helt wow ut fantastisk nydelig kropp alt alt..... Litt fortvilet og sur, siden jeg ikke kan finne meg dame.. :/ Anonymous poster hash: ad95c...312 Hvorfor er det helt forferdelig? 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Kanskje de håper styggere menn ikke knuller så mye rundt når de har dame? Anonymous poster hash: ad799...b71
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 For de fleste av oss så er det personligheten som er viktigst.. Så uheldigvis for deg må jeg si......... 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Hjelper ikke at eplet er blankt og rødt på utsiden hvis det er råttent inni. Man skal tross alt klare å leve sammen med personen og da er faktisk det indre viktigst. Dessuten vil personlighet alltid lyse igjennom så om man ser ut som et glansbilde, men er pillråtten inni så vil man fort bli stygg Anonymous poster hash: ff01b...dde
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Jaså personligheten som er viktigst for dere jenter... Dere jenter her i Norge er ganske åpne, dere kan gjøre hva dere vil. Dere blir fort skilt, går til annen fyr bruker han opp og ser på personligheten osv osv. Men når vi snakker om personligheten, min personlighet er på topp og hvorfor vil ingen av damene ha meg? Er jeg kanskje ikke så "åpen" når jeg er ute på byen til at dem skal se meg eller hva? TS Anonymous poster hash: ad95c...312
Anglofil Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Vi har ulik smak. Kan tenkes at disse jentene finner sin partner attraktiv og fantastisk. Din smak er tross alt ikke fasit på hva andre måtte finne fint/vakkert/attraktivt. Dessuten har man personlighet som allerede er nevnt. Mvh Yvonne 1
Erazor Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Kanskje har dere lagt merke til at, mange søte damer/kvinner er sammen med stygge gutter hvor man ser at det er helt forferdelig. Jeg kan kalle meg selv at jeg er mye søtere enn dem. Jeg skjønner ikke hva Norske damer/kvinner tenker på. Hvorfor i alle verden klarer dem ikke finne seg litt søtere kjæreste, jeg kan ikke bare fatte det... Er det slikk at de stygge guttene har større penis, og da vil damene ha dem? Det er litt dumt eksempel, men noen av de guttene er også t.o.m litt feite når det gjelder utseende til dem. Mens dama ser helt wow ut fantastisk nydelig kropp alt alt..... Litt fortvilet og sur, siden jeg ikke kan finne meg dame.. :/ Anonymous poster hash: ad95c...312 Å finne en partner handler som oftest om hele pakken, ikke bare en del av den. Utseendet har litt å si, men langt fra alt (heldigvis, får en vel si) - det teller gjerne mest når man møter noen for første gang. Når man blir kjent med noen, vil bildet man har av dem forandre seg basert på personlighet og egenskaper. Om man misliker noen, vil man gjerne ha et mentalt bilde av dem som styggere enn de egentlig er. Likeledes vil man gjerne synes mennesker man liker godt er penere enn om man ikke kjente dem og kun så dem for aller første gang. Med andre ord, selv om du objektivt sett kan være «søtere» enn mange av dem du ser som har funnet seg dame, så er du ikke det for kjærestene deres - og det er deres mening som teller. For når alt kommer til stykket, er det ting som er viktigere enn om de har litt kulemage eller hva det nå skulle være. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 . Anonymous poster hash: ad95c...312
inlovewith Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Jaså personligheten som er viktigst for dere jenter... Dere jenter her i Norge er ganske åpne, dere kan gjøre hva dere vil. Dere blir fort skilt, går til annen fyr bruker han opp og ser på personligheten osv osv. Men når vi snakker om personligheten, min personlighet er på topp og hvorfor vil ingen av damene ha meg? Er jeg kanskje ikke så "åpen" når jeg er ute på byen til at dem skal se meg eller hva? TSAnonymous poster hash: ad95c...312 Det er ganske vanskelig å få finne seg noen, uansett om du er gutt eller jente. Joa, vi sier personlighet er viktig, men det er vel faktisk litt mer som skal til? Det er viktig med god kjemi, men for å merke om man har tonen med noen så må man faktisk snakke med dem. Og for at man skal snakke med de må det som regel være noe utseendemessig man liker med de. Hardt, men sånn er det! Bestekompisen til typen min er feks en utrolig hyggelig kar. Han er lett å snakke med, har mye morsomt på lager og er en bra fyr rett og slett. Men, han veier 150kg. Derfor gir ingen han en sjans engang! Så det at personlighet er det viktigste er bare noe tull!
Sapientia Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Typen min har bedre utseende enn meg, yngre er han også. Dette til tross det er personligheten hans som gjorde meg interessert i ham.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #17 Skrevet 10. august 2014 Hei Kanskje har dere lagt merke til at, mange søte damer/kvinner er sammen med stygge gutter hvor man ser at det er helt forferdelig. Jeg kan kalle meg selv at jeg er mye søtere enn dem. Jeg skjønner ikke hva Norske damer/kvinner tenker på. Hvorfor i alle verden klarer dem ikke finne seg litt søtere kjæreste, jeg kan ikke bare fatte det... Er det slikk at de stygge guttene har større penis, og da vil damene ha dem? Det er litt dumt eksempel, men noen av de guttene er også t.o.m litt feite når det gjelder utseende til dem. Mens dama ser helt wow ut fantastisk nydelig kropp alt alt..... Litt fortvilet og sur, siden jeg ikke kan finne meg dame.. :/ Anonymous poster hash: ad95c...312 Jeg går for å være "mindre fin" utseende messig, men jeg tjener ca. 18 milloner i året, netto. Tror ikke det gjør at min kone gjennom 19 år, bare ser på det. Vi har 7 barn. Det yngste så dagens lys for nøyaktig et år siden, og vi feirer bursdag :-) Anonymous poster hash: 7d726...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå