Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere en god øyenkrem å anbefale som både forebygger fine linjer under øynene og som fyller ut eksisterende?

Anonymous poster hash: dc64b...fdc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve jojoba olje istedenfor krem. Den er god mot rynker og for aldrende hud. Men ikke bruk for mye.

Skrevet

Jeg ville ikke bruke olje under øynene i vertfall. Finn en øyenkrem som er litt tynn i konsistensen. De inneholder mye fuktighet. En øyenkrem mykner opp eksisterende linjerslik at de ikke blir fullt så synlige.

Skal du fylle ut eksisterende, må du til med Juvederm eller Restylane.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg ville ikke bruke olje under øynene i vertfall. Finn en øyenkrem som er litt tynn i konsistensen. De inneholder mye fuktighet. En øyenkrem mykner opp eksisterende linjerslik at de ikke blir fullt så synlige.

Skal du fylle ut eksisterende, må du til med Juvederm eller Restylane.

Jojoba olje er heller ikke en olje.

Skrevet

Jojoba olje er heller ikke en olje.

Ja, derfor kan den brukes rett under øynene =)

Skrevet

Ja, derfor kan den brukes rett under øynene =)

Okey. Er det en spesiell jojobaolje som er bra eller funker alle?

TS

Gjest Runforit
Skrevet

Bruker jojobaolje i hele ansiktet. Har aldri hatt så fin, frisk og fuktig hud :) Men bruker Origins øyekrem som ekstra fukt under øynene og synes den er helt herlig. Forfriskende, avkjølende og så lysner den bittelitt så en ser litt mer våken ut :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Dr.Hauscka sin øyekrem - den er på en liten hvit tube.

Er veldig fornøyd - så fornøyd at jeg ikke trenger å bruke den så ofte lenger. :)

Anonymous poster hash: 5225e...94b
Skrevet

Glemte en liten h der - skulle stå Dr.Hauschka.

Anonymous poster hash: 5225e...94b
Skrevet

Okey. Er det en spesiell jojobaolje som er bra eller funker alle?

TS

De fleste oljene er for "tung". Du kan prøve jojoba eller druekjerneolje. Noen sier at oliven olje funker også bra men påfør den ikke på huden men på bomullpads og la dem ligge under øynene for 5-10 minutter.
Oljene er gode å prøve som kosmetikk. De koster ikke så mye og kan ikke ødelegge huden din som dårlig krem =)
Skrevet

I følge min hudlege er Vitapan krem eller ved tørr hud salve, det eneste som fås uten resept og som kan ha en viss effekt på rynker og linjer. Den inneholder små mengder vitamin A. Har brukt den i flere år og er godt fornøyd.

Anonymous poster hash: 73221...b9c

• Liker 1
Skrevet

Bruker jojobaolje i hele ansiktet. Har aldri hatt så fin, frisk og fuktig hud :) Men bruker Origins øyekrem som ekstra fukt under øynene og synes den er helt herlig. Forfriskende, avkjølende og så lysner den bittelitt så en ser litt mer våken ut :)

Bruker du Originis lotion på resten av kroppen? Trenger en ny god krem :)

Anonymous poster hash: 0207e...4a7

Gjest Runforit
Skrevet

Bruker du Originis lotion på resten av kroppen? Trenger en ny god krem :)Anonymous poster hash: 0207e...4a7

Bruker faktisk Vaseline Intensive Care Aloe Vera Bodylotion faktisk :) Kjøper sånn stor pumpeflaske fra Vita. Hamstrer inn hver sommer når de har kampanje på de flaskene og da har jeg for 1 år om gangen :)

Skrevet

Scientific organics øyeserum fra emergin c, rynkeforebyggende, bruk en øyekrem over hvis du er veldig tørr.

Øyekremen til korres har spf 15, men tror ikke den er rynkeforebyggende, men grei å ha om sommeren og på sydenferie.

Anonymous poster hash: 2faf1...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...