Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo.

Jeg har en nabo, som jeg alltid har hatt litt øye til. Vi har alltid hilst og smilt til hverandre. Nå i sommer kom vi i snakk og jeg inviterte han til meg på litt vin, noen uker inviterte han med meg ut for han skulle se på noe møbler, så hadde vi ferie og snakket en del sammen på meldinger da, jeg inviterte ham på gå tur sist helg noen han ble med på, og spurte han i går om han ville være med å gå tur da også, han svarte da at han ikke kunne men da han ville gå tur idag så det skal vi.

Vi har også en avtale om å dra på tur til høsten.

Han har alt jeg egentlig ønsker i en mann, og jeg ønsker virkelig ikke ødelegge "dette" som jeg håper kan være noe. Saken er den at, når merker man at en gutt er intr ideg? Han svarer på meldinger og skriver utfyllende, men ikke verdens flinkeste til å være den første som skriver til meg:s har det mye og si?? Jeg ser at han ser på meg, i øynene og smiler mye dette vet jeg er positivt.

Anonymous poster hash: bbb1b...9ef

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Så lenge han legger to pinner i kors for å treffe deg så er det håp.

• Liker 1
Skrevet

Det er sant. Vi har en gå tur avtale idag, men ser ut som det skal regne litt senere, så lurer på om jeg skal invitere ham på litt vin..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Eller gå i skitværet, bli kalde og våte, og så dusje sammen.

Skrevet

Hehe ja det er en lur ide, men tror jeg venter litt med den;) hehe. Sa til han i stad at han fikk si fra når vi skulle gå idag, og d skulle han gjøre. Håper jeg hører fra han! Da skal jeg invitere på vin også;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...