AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 http://www.minmote.no/#!/artikkel/23270298/fra-harry-til-trendy-sjekk-tennissokkene-paa-oeyafestivalen Det er hylende morsomt å lese alle "moteeksperter" som kaster seg på bølgen av tennissokkmoten. Det som "alle" synes var harry og stygt for 12 mnd siden er nå plutselig blitt hot og trendy. Og sauene her inne kommer nok også til å følge moten, denne gangen også Anonymous poster hash: 55b86...cc3 1
Chanchan Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Knestrømper/thigh highs har vært populært en stund og det synes jeg er fint, men de grusomme tennissokkene som går litt oppå leggen... Æsj! Snart blir det vel "in" å ha dem i sandaler også, under unnskyldningen at det er "grunge" 1
ginnis Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Eneste fine sokkene som er er ankelsokker og gode varme ullsokker på vinteren. Sokker som går langt opp og ikke er dekt til med bukse elns er bare wæh
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Haha Det absolutt verste er tennissokker med blondekant (slike som barn gjerne hadde til pent), som nå et ultramoderne. Anonymous poster hash: ee8c6...1d8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Jeg skal bare gro skjegg, så kan jeg ta på meg tennissokkene i sandalene Anonymous poster hash: 55b86...cc3 1
Chloe- Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Knestrømper/thigh highs har vært populært en stund og det synes jeg er fint, men de grusomme tennissokkene som går litt oppå leggen... Æsj! Snart blir det vel "in" å ha dem i sandaler også, under unnskyldningen at det er "grunge" Det er allerede "in". Tennissokker i både Birkenstock og plastslippers observert i går. 1
Pinkee Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Endelig Dette har jeg ventet lenge på Kjøpte nemlig 3x12 tennissokker, for så oppdage at det var UT *løper i kottet og leter* 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Endelig Dette har jeg ventet lenge på Kjøpte nemlig 3x12 tennissokker, for så oppdage at det var UT *løper i kottet og leter* Tror du at du rekker å bruke opp alle da før de er "ut" igjen? Anonymous poster hash: d0ffc...323
Pinkee Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Tror du at du rekker å bruke opp alle da før de er "ut" igjen? Anonymous poster hash: d0ffc...323 Tja, med slike store sko som og er på vei inn, så kanskje jeg kan bruke 2 par i slengen??
FantasDick Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 (endret) Synes det er kult, jeg. Har aldri syntes det har vært "ut" heller. Edit; det burde være noen retro-look adiassokker og ikke sånne med blondekanter og annet dill. Endret 10. august 2014 av FantasDick
Gjest lipgloss Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Synes det er kult, jeg. Har aldri syntes det har vært "ut" heller. Edit; det burde være noen retro-look adiassokker og ikke sånne med blondekanter og annet dill. æææsjj hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå