AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 eller kommer tilbake senere og ber om ny sjangse? Hvorfor er det mange menn som holder på slik egentlig? Hva var historien deres? Anonymous poster hash: e3517...0c5
Gjest Faerunpedia Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Ja, jeg har opplevd det. Jeg datet en fyr i et par måneder og skjønte at han hele tiden var på utkikk etter noe bedre, så jeg dumpet han. Han tar fortsatt kontakt imellom, regner med at han ikke har funnet det han leter etter og tenker at det hadde vært greit å ha noen i mellomtiden
Gjest Emera Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Jepp. Det var et kort affære på to-tre måneder. Han holder på ennå, et par år etter at det ble slutt.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Ja, jeg har opplevd det. Jeg datet en fyr i et par måneder og skjønte at han hele tiden var på utkikk etter noe bedre, så jeg dumpet han. Han tar fortsatt kontakt imellom, regner med at han ikke har funnet det han leter etter og tenker at det hadde vært greit å ha noen i mellomtiden Den der er kjent. Men den beste er min ekssamboer, som var notorisk utro. Så jeg kasta han på dør så alle tingene hans fløy. Og allikevel klarer han å kontakte meg et halvt år senere og si at han tilga meg og om vi ikke skulle gifte oss Kan ikke fatte hva jeg tenkte på da jeg lot han flytte inn til meg. Anonymous poster hash: b4a2d...ecb
Ane Rikke Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Nei Gud - det er helt ukjent. Gutter holder da ikke på med sånt. De ønsker overhodet ikke å ha alle muligheter åpne mens de leter etter "den rette". Og vent da, det gjelder heller ikke jenter. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Jada, datet en stund, så gjorde han det slutt mens vi var på oppadgående lykkerus, og var steget borte fra å bli introdusert til familien hans. Jeg forstod den gang ingenting, Men glansen forsvant, men så begynte han å ta sporadisk kontakt, sente en sms sånn avogtil og jeg har vært på besøk et par ganger. Dette scenarioet fremgår over snart 5 år, og jeg betrakter han som en plass jeg kan skifte stue til, sige ned i sofanen, ha et glass rødvin og bare kose meg. En avsporing når jeg kjenner for å stikke fra mitt eget hverdagsliv en sjelden kveld. Anonymous poster hash: 4b1e6...2bc
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Jepp, det har skjedd. Så, det er ikke bare menn som gjør slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå