YoyoMa Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Nå er jeg faen meg drittlei av å se gigantiske spyttklyser overalt i Oslos gater. Det er rett og slett motbydelig, uhygienisk, ekkelt, og kvalmende. Hvorfor må folk spytte så fælt? Og hvorfor spytter innvandrergutter så mye mer enn etnisk norske? 1
Gjest Malanthor Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Helt enig. Er skikkelig grisete, og vi kan også begynne og bøtelegge annen søpling høyere. Er mektig lei av og gå rundt og se søppel ligge og flyte være seg i gatene eller i naturen. Burde ha en generell oppstramming på norsk mentalitet når det kommer til ting som spytting og annen søpling. Apropos invandrere og hyppigere spytting vet jeg ikke helt. Har du noen forslag til hvorfor det er en forskjell selv?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Jeg trodde ikke det var lov. Har tenkt at det ble ulovlig samtidig som det ble ulovlig å kaste sneiper og tyggis på bakken. Anonymous poster hash: fe6b3...95e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Måtte du dra inn innvandrere her også Anonymous poster hash: aa3c6...086
YoyoMa Skrevet 9. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2014 Måtte du dra inn innvandrere her også Anonymous poster hash: aa3c6...086 Jeg er ikke etnisk norsk
YoyoMa Skrevet 9. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2014 Helt enig. Er skikkelig grisete, og vi kan også begynne og bøtelegge annen søpling høyere. Er mektig lei av og gå rundt og se søppel ligge og flyte være seg i gatene eller i naturen. Burde ha en generell oppstramming på norsk mentalitet når det kommer til ting som spytting og annen søpling. Apropos invandrere og hyppigere spytting vet jeg ikke helt. Har du noen forslag til hvorfor det er en forskjell selv? Har aldri skjønt hvorfor de spytter så ofte. Er spesielt røykerne som spytter mye. Husker godt hvordan kompisene pleide å lage spyttdammer i røykpausene. Det var ekkelt at det endt opp med at jeg sluttet å ta pause med dem. Totalt hensynsløst overfor oss andre.
Gjest Malanthor Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Har aldri skjønt hvorfor de spytter så ofte. Er spesielt røykerne som spytter mye. Husker godt hvordan kompisene pleide å lage spyttdammer i røykpausene. Det var ekkelt at det endt opp med at jeg sluttet å ta pause med dem. Totalt hensynsløst overfor oss andre. Hmm kanskje en eller annen kjemisk reaksjon i munnen. Heh. Eller muligens det bare smaker dritt.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 mental spytting burde også bøtelegges. og ellers er jeg Anonymous poster hash: a89a5...be0
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Flytt til Singapore og kos deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå