AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Hei! Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og klar for å sjekke ut forholdene:) Hvilke steder kan dere anbefale? Jeg er 28 år, og "helt normal", ikke ekstrem i noen retning:) Anonymous poster hash: 354b5...e88
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Hvis du skal gå på byen så er det vel best at du blir med noen venninner på de stedene de går på. Anonymous poster hash: 28844...c59
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Hvis du skal gå på byen så er det vel best at du blir med noen venninner på de stedene de går på. Anonymous poster hash: 28844...c59 De fleste er etablerte og har samboer, så de drar rett og slett ikke på byen Har et par single venninner i Oslo, men de er også nyinnflyttet i byen:) Anonymous poster hash: 354b5...e88 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 har bodd her i et par år nå og ikke funnet noen 31 år. Anonymous poster hash: 259d9...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Du må begynne med en eller annen aktivitet, der menn også henger. Om det er klatring, politiske partier eller hva som helst som interesserer deg. Å møte noen på byen funker som regel veldig dårlig. Beste er å møte noen man treffer tilfeldig via felles interesser. Og Oslo kan jo by på alt du måtte ønske deg av slikt. Anonymous poster hash: b5d26...f03 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Du må begynne med en eller annen aktivitet, der menn også henger. Om det er klatring, politiske partier eller hva som helst som interesserer deg. Å møte noen på byen funker som regel veldig dårlig. Beste er å møte noen man treffer tilfeldig via felles interesser. Og Oslo kan jo by på alt du måtte ønske deg av slikt. Anonymous poster hash: b5d26...f03 Noen som har vært med på litt for mange ONS? Anonymous poster hash: 7dbde...7da 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Noen som har vært med på litt for mange ONS? Anonymous poster hash: 7dbde...7da Hæ?? Nei heldigvis ikke Men hvor ofte finner man en partner på byen? Anonymous poster hash: b5d26...f03 2
Sunbeam Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Jeg ville holdt meg unna nattklubblivet (kjøttmarkedet) og heller prøvd lykken på en pub/bar der musikken er lav nok til at det går an å føre en samtale 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 TINDER. Anonymous poster hash: 57667...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 TINDER. Anonymous poster hash: 57667...ad1 Kjemepsjarmerende med en app der det er masse kåte menn som bare vil ha sex. Anonymous poster hash: 37651...ddb 7
TooHawt Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Husk å fikse neglene først, Oslomenn liker damer med plettfri manikyr. :-/ 1
Gjest Nordavind Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 (endret) TINDER. Anonymous poster hash: 57667...ad1 .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Tinder er en møkkaapp Du får vel grei respons på Tinder? Sett deg i bildetråden. Anonymous poster hash: 27960...c91
Gjest Nordavind Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 (endret) Du får vel grei respons på Tinder? Sett deg i bildetråden. Anonymous poster hash: 27960...c91 .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Mange utesteder spiller så høy musikk at det ikke går an å høre seg selv tenke, langt mindre ha en samtale. På The Dubliner er det musikk i en del av lokalet, og mulig å skravle i den andre delen. Der er det også et veldig stort utvalg av mennesker. Spesielt hvis du er singel og ikke vil gå ut alene er det kanskje enklere å møte folk via felles interesser. Nå begynner snart alle slags foreninger og idrettslag på'n igjen. Jeg synes dans er en veldig bra måte å bli kjent med det motsatte kjønn på, man tar jo faktisk på hverandre helt fra starten av. De dansekursene jeg har gått på har det bare vært å melde seg på, ingen må ha partner på forhånd. Det er mange single av begge kjønn som melder seg på, men det er gjerne litt flere jenter enn gutter, så meld deg på tidlig hvis du vil være sikker på å komme med. De vanligste pardansene er tango, salsa, diverse andre latindanser og swing. Det fins forskjellige former for swing igjen: Lindy Hop, Boogie Woogie og den særnorske Fasting-swingen. De fleste starter nybegynnerpartier nå i slutten av august eller begynnelsen av september. Som navnet tilsier tar man alt her fra bånn av på nybegynnerpartier, så du vil ikke være alene om det hvis du aldri har danset før og stokker føttene. På alle de dansekursene jeg har gått bytter man partner ofte. Dermed får alle danset selv om det ikke er likt antall av førere og følgere. Dessuten blir man ikke flink av å bare danse med en eneste partner hele tiden. Folk er forskjellige med hensyn til kroppsbygning, hvordan det føles naturlig å bevege kroppen osv., og det kan man bare lære seg hvis man danser med forskjellige folk. Hvis du absolutt ikke kan tenke deg å danse kan jo kampsport være en tanke. I de fleste kampsporter er jentene i mindretall. Anonymous poster hash: 86b30...2f8 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Husk å fikse neglene først, Oslomenn liker damer med plettfri manikyr. :-/ Har jeg aldri merket. Hvor finner du de mennene da? Anonymous poster hash: 898b4...088 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #18 Skrevet 19. november 2014 Har du funnet noen gode steder siden august, TS? Og har du lyst å dele dem med meg, i tilfelle? Ca. samme alder, men mann, kunne tenke meg å dra ut og ta noen øl, quiz, eller spille noe, men vanskelig alene. Mangler også single kompiser. Anonymous poster hash: 9cc0d...0f4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #19 Skrevet 19. november 2014 Vi får danne en singelklubb Er selv ganske nyinnflyttet, og henger stort sett på jobb og trening. Alle jeg jobber med har typer så de er sjelden på byen, kjedelig! Skulle av og til ønske jeg var student her, så mye lettere å bli kjent med folk da. Har selv kommet i snakk med gutter på trening, samt at jeg har blitt stoppet på gata noen ganger av tilfeldige menn som vil bli kjent med meg, men ikke vært helt mine typer da! Men veldig hyggelig å bli lagt merke til sånn da. Anonymous poster hash: 12c4b...5d9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #20 Skrevet 19. november 2014 "Noe som interesserer deg"...er ikke sånne ting gjerne ganske kjønnssegregert da? På dansekurs er det 70% kvinner, og prøver man seg på kampsport eller brettspill er det nesten bare menn. Hvor er det man finner noe sånt som 50/50? Anonymous poster hash: 07469...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå