AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Del Skrevet 9. august 2014 Skal lage en fotovegg bestående av ca 15 rammer i ulike størrelser. Har allerede et stort fargebilde i svart ramme. Resten av bildene er en blanding av svart/hvitt og farger. Synes kanskje at kun svarte rammer gir et tungt uttrykk? Hadde lyst på kun hvite rammer, men det fremhever kanskje gulfargen i tapeten? Dessuten har jeg allerede ene bildet med svart ramme... Noen som har erfaring? Blande svart og hvitt, eller kun svarte rammer? Skulle ønske kun hvite går, men vi vil gjerne bruke det eksisterende bildet.Anonymous poster hash: 57925...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Del Skrevet 9. august 2014 Synes du kan blande. Hvis ikke er det jo veldig enkelt å spraye/male den svarte du har. Hva med en varm gråfarge? Anonymous poster hash: 06af6...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg har bare svarte og hvite rammer på mine eggehvite vegger. Går helt fint. Anonymous poster hash: 06af6...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Del Skrevet 9. august 2014 Synes det er fint med bare sorte, en blanding kan fort bli roteteAnonymous poster hash: bc104...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå