Gå til innhold

Tiaraer fra Ringenes Herre

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden var det en link her inne til en side med masse tiaraer fra Ringenes Herre. Jeg finner ikke igjen verken innlegget eller siden. :-(

Noen som husker og kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hei..

jeg som hadde den linken først. va den som vart nevnt over hær..

bestille fra usa da, så tar litt tid, sia du må sende mail istede førr å bruke bestillingsskjema. bakvendt mener nå jeg...

skal satse på:

Arwen headdress

Elven star necklace

Elven star earrings

The elven brooch charm bracelet

vart ca 2400,- + frakt

Skrevet
vart ca 2400' date='- + frakt[/quote']

Husk at moms og toll kommer i tillegg.

Skrevet

Åh! Jeg vil også ha smykker! Men vet ikke om jeg orker bestille fra utlandet - kanskje de har smykkene på Avalon ?

Skrevet
Åh! Jeg vil også ha smykker! Men vet ikke om jeg orker bestille fra utlandet - kanskje de har smykkene på Avalon ?

Tror ikke det, kan ikke huske å ha sett dem der.

Må dog inrømme at jeg ikke er så ofte på Avalon, liker Outland tusen ganger bedre...

Skrevet

...men jeg kjenner så mange på Avalon at jeg nærmest blir lyst i bann hvis jeg skulle slumpe til å kjøpe en tegneserie på Outland. Og har de egentlig så mange effekter der? Synes å huske at jeg har sett noen LoTR-juveler på Avalon, dog for en stund siden.

Skrevet

Outland har veldig begrenset med plass, men noe har de da. De har et smykkemonter. Tror ikke Avalon har så veldig mye mer, pluss at Avalon er stort sett mye dyrere og har dårligere service/kundebehandling.

• 2 måneder senere...
Skrevet

gikk inn på www.amo.no, og kom da til en side mot orddeling i det norske språket (eller noe sånt). Regner mer at jeg egentlig skulle havnet et annet sted!?

Skrevet
gikk inn på www.amo.no' date=' og kom da til en side mot orddeling i det norske språket (eller noe sånt). Regner mer at jeg egentlig skulle havnet et annet sted!?[/quote']

Amo er astrologer mot orddeling, og har ikke noe med siden det ble linket til å gjøre. Trykk på der det står "Denne siden" i innlegget til Lunacia, så kommer du til riktig sted. Eller trykk her: http://www.noblecollection.com/catalog/cat...og.cfm?catid=17

Catzy

Skrevet
gikk inn på www.amo.no' date=' og kom da til en side mot orddeling i det norske språket (eller noe sånt). Regner mer at jeg egentlig skulle havnet et annet sted!?[/quote']

Du må skille link i innlegg og link i signatur.

Skrevet

Åja, sorry! Så det nå!!! Rotehue.... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...