Gå til innhold

Ulovlig å handle fra denne siden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den er åpenbart fake. http://www.findvalentino.com

Men er det blitt så strengt at man kan bli anmeldt og få bøter?

Anonymous poster hash: da838...d0b

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor skal du kjøpe fake? Er det ikke mye bedre å spare og så kjøpe ekte vare?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du kjøpe fake? Er det ikke mye bedre å spare og så kjøpe ekte vare?

Ikke når det gjelder disse, de er jo veldig lite tidløse

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ikke når det gjelder disse, de er jo veldig lite tidløse

De er jo fremdeles fake. Du vet ingenting om lærkvaliteten eller annet.

Tidløse og tidløse... det er et spørsmål om øyet som ser.

- og også en veldig god grunn til å kjøpe et ekte par og ikke legger pengene rett i lommen på noen som ønsker å tjene penger på andres design.

Og det er forbudt å handle fake designervarer. Hva straffen er har jeg ikke oversikt over, men det er det sikkert noen her inne som kan hjelpe deg med å finne ut av.

De må innom tollen, og oppdages fake designervarer der så mener jeg de blir beslaglagt, og du får reaksjone.

Da har du betalt for en vare du ikke vil få, samt fått en reaksjon i tillegg.

Om du synes det er verd det så må du bare kjøre på, men det er straffbart, og nå er du klar over at det er straffbart.

AnonymBruker
Skrevet

De er jo fremdeles fake. Du vet ingenting om lærkvaliteten eller annet.

Tidløse og tidløse... det er et spørsmål om øyet som ser.

- og også en veldig god grunn til å kjøpe et ekte par og ikke legger pengene rett i lommen på noen som ønsker å tjene penger på andres design.

Og det er forbudt å handle fake designervarer. Hva straffen er har jeg ikke oversikt over, men det er det sikkert noen her inne som kan hjelpe deg med å finne ut av.

De må innom tollen, og oppdages fake designervarer der så mener jeg de blir beslaglagt, og du får reaksjone.

Da har du betalt for en vare du ikke vil få, samt fått en reaksjon i tillegg.

Om du synes det er verd det så må du bare kjøre på, men det er straffbart, og nå er du klar over at det er straffbart.

Det er ulovlig ja, takk, da vet jeg det og det er selvfølgelig ikke noe å diskutere mer.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ulovlig å kjøpe fake varer i Norge. Men det er ulovlig å selge de.

Anonymous poster hash: c984a...635

Gjest Solsmil
Skrevet

Det er dessverre ikke ulovlig nei, men du burde likevel la være

Skrevet

Hva er vitsen med å kjøpe fake, når du ikke har råd til å kjøpe ekte? Kjøp heller noe annet du har råd til eller spare.

Folk har så mye kunnskap om kvalitetsvesker likevel, og regn med at andre som er interessert i denne typen vesker vil fort oppdage at det er fake. Hvor flaut er ikke det?

Anonymous poster hash: 7935f...e25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...