Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaringer å dele?

Håret mitt er askeblondt i farge, men huden min er veldig lys (porselen), og jeg har grønne øyne. Jeg vet jeg kler rødt hår, fikk anbefaling fra frisør om å holde meg til røde fargetoner. Problemet er jo at alle rødfarger bare falmer nesten med en gang.

Nå har jeg lest litt om henna, og etter som jeg skjønner så er henna kun rød? Selv om rødfargens intensitet vil variere med den opprinnelige hårfargen.

Holder fargen seg forholdsvis lik hele tiden? Eller blekner den litt på samme måte som vanlige hårfarger?

Hvordan gjør man det når man farger etterveksten? Tar man bare etterveksten, hele håret eller lar det først virke litt på røttene og deretter ha i lengden en liten periode til slutt?

Bør man blande hennapulveret med vann eller sitron/appelsinjuice? Og skal man la blandingen først forandre farge, fra brun til rød i en bolle før man bruker det? Eller skal det sitte i håret til fargen er forandret?

Man kan farge tidligere farget hår med henna, men ikke hennafarget med annen hårfarge? (Så lenge fargen er ok, så vil det ikke være et problem for meg å fortsette med henna, om den fargen sitter godt og ser fin ut.)

Anonymous poster hash: ad69e...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: ad69e...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...