Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere gått inn i et forhold, uten å være forelsket?

Anonymous poster hash: 68b90...570
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja desverre. Det er ikke rettferdig ovenfor den man går inn i forhold med

Anonymous poster hash: 1a6bc...726
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde vært vanskelig. Ikke at jeg er en som higer etter at forelskelsen skal vare livet ut osv, jeg mener den dype kjærligheten er viktigere. Men hvis forelska-følelsene ikke er der i starten så finner jeg det vanskelig å bli sammen med den personen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, det er galt på alle måter.

Gjest brutal_mann
Skrevet

En har vel det i sin kunnskapsløse ungdom. En lærer av sine feil.

Skrevet

Ja, jeg har det. De riktige følelsene var ikke der, men jeg ville at de skulle være der. Han var veldig forelsket i meg, så jeg fikk alltid viljen min. Vi flyttet sammen, men det skjærte seg etter ett år. Vi ble sammen igjen 3 år senere. Da var jeg faktisk forelsket i han. Men det ble slutt på nytt pga. andre ting.

Skrevet

Ja. Forelskelse er en psykose.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og ble i forholdet i 6 år.

Jeg gikk inn med tanken om at vennskap kan utvikle seg til noe mer, og så lenge arrangerte ekteskap kan fungere for mange kunne det sikkert fungere for meg og.

Men det var tungt når han ga meg kjærlighetserklæringer og jeg ikke følte det samme.

Anonymous poster hash: dadde...b83
Skrevet

Ja, jeg likte fyren veldig godt og trodde at det kom til å gå bra. Det gjorde det selvfølgelig ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg venter såpass lenge at først går inn i et forhold om jeg elsker personen, og ikke er forelsket lenger. Noe annet burde egentlig være forbeholdt ungdommer.

Anonymous poster hash: 1830c...e3f
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja. Jeg venter såpass lenge at først går inn i et forhold om jeg elsker personen, og ikke er forelsket lenger. Noe annet burde egentlig være forbeholdt ungdommer.

Anonymous poster hash: 1830c...e3f

Hvorfor burde det det?
Skrevet

Har dere gått inn i et forhold, uten å være forelsket?

Anonymous poster hash: 68b90...570

Hvorfor skulle jeg gjort det? Hvilken glede skulle jeg hatt av å være sammen med en jeg ikke var forelsket i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...