tingeling~ Skrevet 9. august 2014 #1 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg er bare nsykjerrig, har lest en del om diverse Hermes butikker på tpf, at man må "play the game" og kjøpe masse dyrt over tid for å i det heletatt bli tilbudt en veske osv, synes det høres ganske sprøtt og sært ut. Så, er det noen som faktisk har våget seg inn i Oslo? Hvordan var opplevelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 9. august 2014 #2 Del Skrevet 9. august 2014 Hæh? Det er en helt ordinær butikk. En butikk med ansatte som jobber der. Det var helt greit for noen få år siden (har ikke handlet der siden, har handlet utenfor Norge og butikkene der er også helt vanlige butikker med helt vanlige ansatte som tjener til livets opphold ved å jobbe der). Jeg har ingen hang-up på vesker, men har da tittet på noen av dem i forbindelse med annen handel i butikkene... og har aldri opplevd det som hverken vanskelig eller forbeholdt noen spesielle av de da tilstedeværende kundene. - ei heller aldri opplevd at jeg måtte kjøpe mer for å vennligst skulle 'få lov' til å kjøpe en veske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling~ Skrevet 9. august 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Jo, jeg har lest ganske mye om det på purse forum Det er visst en uskreven regel at man ikke "bare kan" går inn i en butikk og be om en B/K. Man må kjøpe andre ting som skjerf og armbånd og "build a relationship" med en SA og etterhvert diskret ta opp temaet om veske. Hahaha. Synes det høres helt sykt ut, en helt annen verden jo Endret 9. august 2014 av tingeling~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling~ Skrevet 9. august 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 9. august 2014 http://forum.purseblog.com/hermes-shopping/newbies-how-do-i-get-birkin-other-bag-505926.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 9. august 2014 #5 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Jo, jeg har lest ganske mye om det på purse forum Det er visst en uskreven regel at man ikke "bare kan" går inn i en butikk og be om en B/K. Man må kjøpe andre ting som skjerf og armbånd og "build a relationship" med en SA og etterhvert diskret ta opp temaet om veske. Hahaha. Synes det høres helt sykt ut, en helt annen verden jo Det stemmer ikke. Jeg har ikke erfaring fra butikken i Oslo, men andre steder, og jeg også hadde hørt mye rart om å "få lov" til å kjøpe en Birkin veske, ventelister osv. Spurte i en butikk, og tingen var at de sjeldent hadde veskene i butikken, de opererer ikke med ventelister, så man måtte rett og slett være heldig å komme innom på rett tidspunkt. Men, vesken min fikk vi tak i ved å snakke med en bekjent litt " opp i systemet", men aner ikke om det egentlig hadde noe å si. Endret 9. august 2014 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling~ Skrevet 9. august 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 9. august 2014 Dette er bare rykter med andre ord? Prøver folk å gjøre det mer eksklusivt enn det egentlig er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 9. august 2014 #7 Del Skrevet 9. august 2014 Dette er bare rykter med andre ord? Prøver folk å gjøre det mer eksklusivt enn det egentlig er? Jeg la til litt i svaret mitt. Men ja, jeg tror kanskje folk bare overdriver. Tror ikke de ville løyet om det i butikken når jeg spurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling~ Skrevet 9. august 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 9. august 2014 Har du den i avataren din? Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 9. august 2014 #9 Del Skrevet 9. august 2014 Har du den i avataren din? Kjempefin! Stemmer det ja veldig fin ja:) men jeg synst den er litt stor, stiv og tung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling~ Skrevet 9. august 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 9. august 2014 Er det Birkin 35 du har? Når kjøpte du? Hvilken farge er det? (Ser ikke så tydelig på det lille bildet) Er veldig nyskjerrig, hehe Jeg skal ikke ha selv, holder meg til litt billigere merker, men jeg må innrømme jeg er litt fascinert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 9. august 2014 #11 Del Skrevet 9. august 2014 Ja, kjæresten kjøpte den i USA for ca 2 år siden. Fargen heter rose jaipur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling~ Skrevet 9. august 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 9. august 2014 Kunne du tenke deg å bytte i en mindre? Regner med du får igjen mye om du selger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 9. august 2014 #13 Del Skrevet 9. august 2014 Kunne du tenke deg å bytte i en mindre? Regner med du får igjen mye om du selger I grunnen ikke, synst størrelsen er grei når jeg er ute å reiser, får plass til macbooken, en tynn jakke, drikkeflaske ++ men det blir litt tungt å bære på armen. Jeg liker generelt ikke vesker som nå bæres på armen sånn. Har en Prada Saffiano som har litt samme design som er en del mindre. Synst den også er litt for stiv og tung men den har en lang stropp i tillegg da, så den kan henge på skulderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling~ Skrevet 9. august 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 9. august 2014 Skjønner Jeg elsker fargen foressten! Kanskje den fineste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 9. august 2014 #15 Del Skrevet 9. august 2014 Skjønner Jeg elsker fargen foressten! Kanskje den fineste jeg har sett! Takk er veldig fornøyd med fargen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå