Gå til innhold

Når skjønte du at du ikke er så attraktiv som du trodde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter i dagens samfunn kan få kuk når de vil, og benytter seg av det som en unge som har fått fri tilgang til en godtebutikk.

Men som jeg også ser på dette forumet, så er det vanskelig for jenter å skjønne at de ikke kan bli kjæreste med attraktive menn selv om de kan ha sex med dem.

Når skjønte du at du måtte sikte litt lavere for å få et forhold, og hvilke områder var det du måtte justere forventningene på?

Anonymous poster hash: a280a...dd1
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bitterpikk?

• Liker 16
Skrevet

Enn du da TS?? Når forstod du at du var stygg???

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt tanker om meg selv som attraktiv i det hele tatt, så ingen forventninger er justert her i gården.

Anonymous poster hash: 4f9da...dab
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare ved å observere datingmarkedet rundt meg er det tydelig at menn ligger nedover. Det har jeg visst hele tiden.

Når det er sagt er jeg attraktiv nok til å få en attraktiv mann for et forhold og er ikke ute etter ONS, så det er ikke det helt store spriket.

Anonymous poster hash: 57a96...017
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri trodd jeg har vært noe attraktiv. Men de siste åra har jeg innsett at jeg egentlig er ganske pen. Så ca. 30 år.

Anonymous poster hash: 40ce8...727
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri trodd jeg har vært noe attraktiv. Men de siste åra har jeg innsett at jeg egentlig er ganske pen. Så ca. 30 år.

Da er du litt sent ute med å innse det.

Gjest New_Girl
Skrevet

Har enda ikke skjønt det :danse:

Ikke jeg heller, heldigvis!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enn du da TS?? Når forstod du at du var stygg???

Utseende har lite med draget på damer å gjøre, har jeg skjønt. Det viktigste er å være kynisk og behandle dere som dritt.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke skjønt det enda, men så var xen min veldig pen ;) Synes jeg da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har enda ikke skjønt det :danse:

Nei, hvis du er 90-modell så kan det ta litt tid ;)

Skrevet

Utseende har lite med draget på damer å gjøre, har jeg skjønt. Det viktigste er å være kynisk og behandle dere som dritt.

Sjarmtroll du.

• Liker 7
Skrevet

Men som jeg også ser på dette forumet, så er det vanskelig for jenter å skjønne at de ikke kan bli kjæreste med attraktive menn selv om de kan ha sex med dem.

Er alle attraktive menn evig single, eller blir de kjærester med hverandre?
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Langt å gå, ikke noe fitte å få?

Anonymous poster hash: e2da5...8ea
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er alle attraktive menn evig single, eller blir de kjærester med hverandre?

Tja, de blir ofte sammen med andre attraktive damer, og så puler de rundt bak ryggen hennes mens hun later som ingenting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er du litt sent ute med å innse det.

Ja, jeg vet. Det er vel noe med at man får mer troa på seg selv og er ikke så usikker som man var da man var 20-ish.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet. Det er vel noe med at man får mer troa på seg selv og er ikke så usikker som man var da man var 20-ish.

Aha, du er nå i "jeg fortjener det beste i verden"-fasen. Det er den aller mest usjarmerende fasen.

• Liker 3
Skrevet

Tja, de blir ofte sammen med andre attraktive damer, og så puler de rundt bak ryggen hennes mens hun later som ingenting. Anonymous poster hash: a280a...dd1

Du har ikke spesielt høye tanker verken om kvinner eller om attraktive menn. Hva er grunnen til det?
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke spesielt høye tanker verken om kvinner eller om attraktive menn. Hva er grunnen til det?

Erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...