Gå til innhold

Dere som er sammen med noen med barn fra før

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan takler dere eksen? Jeg merker jeg er så sykt sjalu da hun ringer natt og dag for å snakke om "barnet". Helst ville jeg sett at kommunikasjonen var null utenom de dagene han har barnet. Ikke fordi jeg tror de skal bli sammen igjen, men fordi hun alltid trenger han og forventer at han stiller opp uansett. Nå skal vi flytte langt unna og da ringer hun antakeligvis mer...

Det hjelper jo ikke at hun er et forferdelig menneske som lurte mannen sin til å få barn ved å lyve om p-pillebruk. Uff, orker henne ikke og det ødelegger livskvaliteten min å gå rundt å irritere meg over henne.

Anonymous poster hash: 6bf00...c0c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er samme med en med barn fra før. Ex var et H*****e de første årene. Brukte mye ungen mot han osv.

Jeg ble veldig påvirket av dette. Jeg var ikke sjalu, men ble påvirket fordi jeg så hvordan min kjære tok det når hun holdt på sånn.

Det har heldigvis blitt bedre med årene, og jeg har prøvd å ha en god dialog med henne så ikke jeg ble svartelistet. Men å holde maska over noen man virkelig mislikte var ikke enkelt. Men idag går det igrunn greit. Men de første årene var et mareritt.

Anonymous poster hash: cda13...a38
Skrevet

Uff. Tror dere bare skal være glad samholde er godt å ikke la sjalusien deres ta overhånd. Å ha ett barn sammen krever en del sammerbeid. Ikke noe gale å stille opp for hverandre når man har ett barn sammen. Dette er bra for barnet. Uff stakkars dere...

AnonymBruker
Skrevet

Uff. Tror dere bare skal være glad samholde er godt å ikke la sjalusien deres ta overhånd. Å ha ett barn sammen krever en del sammerbeid. Ikke noe gale å stille opp for hverandre når man har ett barn sammen. Dette er bra for barnet. Uff stakkars dere...

Men hvordan vet man at det er verdt det? Føler jeg blir en elendig person av alt dette, det påvirker meg sånn. Barnet er bare 2 år og det kreves mye kommunikasjon med henne fremover. Klarer ikke stort mer av denne dama!

Anonymous poster hash: 6bf00...c0c

Skrevet

Hva er det med barnet som mor må ringe om på nettene? Min har barn, og snakker ikke med eksen i tide og utide. Hun har sitt liv, vi har vårt. Snakker hun med ham for sin egen del eller kan hun ikke ta en avgjørelse eller gjøre en vurdering på egenhånd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...