Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, trenger litt tips til hva jeg kan kjøpe til kjæresten min til bursdag!

Vi har vært sammen i rett under et år. :) Han blir 23 år gammel.

Han er så vanskelig å kjøpe gaver til! Tidligere har han fått parfyme og klær, noe som har falt i smak og blitt brukt. Men det er kanskje ikke så "kult" å få?

Han er ikke spesielt opptatt av utseendet, klær osv.. Han bruker voks i håret, og tar på seg det han finner i skapet. Når han først går og handler (faktisk blitt litt ofte) så kjøper han 5-10 nesten identiske t-skjorter, noen jeans og identiske gensere som han allerede har i skapet.. Han har veldig mye klær, men alt er likt, og han bryr seg egentlig ikke så mye om det.. :fnise:

Det vanskelige er at han interesserer seg mye for bil, motorsykler, båter.. ting med motor. :bond: Han liker å mekke på ting, skikkelig "guttegutt". Ellers så trener han litt styrke, og går litt turer sammen med meg. Ellers er interessene se på tv-serier, kjøre bil/ snakke om bil osv..

Altså, jeg har ikke peiling på noe som handler om bil og den slags, og han sier at han ikke ønsker seg noe. Og han vet alltid hva han vil ha, og det han ikke vil ha er "dårlige greier". Vil liksom ikke kjøpe noe bilrelatert, fordi det kjøper han som regel selv, og sjangsene er 99 % for at jeg kjøper noe som er feil.

Noen som har noen tips?? Prisen er ikke så farlig, jeg tjener nok med penger, og får i tillegg veldig fine og dyre gaver av han. Tenker på pris mellom 1000-4000 kr, alt etter hvordan det faller i smak! :)

Anonymous poster hash: b91ed...77b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du synes det er vanskelig med bilgreier og verktøy, har ingen råd å komme med der. Hva med årsabonnement på HBO eller netflix, hvis dere ikke allerede har det. Kjekt for deg også. Abonnement på et motorblad han liker? Gavekort på f.eks polering av bilen? Hvis han liker "dingser", hva noe elektronikk som et headset fra f.eks. Bose, høytalere, iPad, Playstation e.l. Kanskje en reise til en bil/båtmesse, sikkert litt stress å finne ut av. Hvis han er litt outdoorsy av seg kan det jo hende han setter pris på et par fjellsko, goretexjakke, fiskestang etc. Eller at du tar ham med ut på en bedre resturant, hvis han setter pris på god mat og vin.

Anonymous poster hash: 6fae7...79a

Gjest snoopy_93
Skrevet

Du kan kjøpe en modell-motor som han kan sette sammen selv? :)

Det fikk samboeren min av onkelen sin fordi samboeren min er hobby-mekaniker :)

Skrevet

Oakley solbriller kanskje? Brunt glass er digg når man kjører bil, også har han like som Ferrari-førerne bruker.

Ellers er klokker alltid en vinner. Det bør være mulig å finne en fin automatisk klokke til 4000,-.

Gjest Awzm me
Skrevet

Klokke, kanskje, finnes jo mange forksjellige du kan se på i butikkene og finne en som er hans stil, og mange gode klokker til den prisen!

Om du har let's deal appen så kanskje du finner noe bra der, om du har god tid, siden leveringen gjerne er litt lang, har opplevd at ting kom en mnd etter jeg bestilte derfra.

Kanskje noe proteinpulver som du vet han bruker til treningen?

Eller noe finere klær, om han har veldig mye likt, så kan det jo være greit med en litt mer pyntet genser med litt kvalitet på, som kan bli brukt til sammenkomster og høytider osv.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...