Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

det bel slutt med meg og ex kjæresten min i høst etter nesten 4 år sammen..dette har vært veldig tungt for meg og har ikke hatt det bra.får nesten vondt av å tenke på det!!

i mine desperasjoner har jeg kontaktet han,han har hele tiden vært utrolig avvisende noe som var extra vondt-skjønte liksom ikke så mye.

men så her om dagen sender jeg han en mail hvor jeg skriver alt jeg føler- for og på en måte få en avsluttning for meg selv(tror jeg)

han begynner da etter dette og sende litt meldinger,ringe og spørre om vi skal møtes. skjønner liksom ikke helt dette??han har hele tiden sagt han vil være alene,skal gjøre så mye med livet sitt etc etc...og nå plutselig føler jeg forandring.

er det meg som over analyserer,betyr det kanskje ikke noe fra hans side`?

får litt forhåpninger at han kanskje føler noe og tenker anderledes. er så utrolig glad i denne gutten,veldig redd for at han skal såre meg igjen om jeg henger meg på dette.

hva hadde dere tenkt og trodd??

trenger noen kloke råd :-?

klems fra forvirra

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje han bare vil treffe deg som en venn? For å få pratet ut om ting? Kanskje han tror det vil hjelpe deg å komme over han? Vet ikke jeg. Eneste måten å finne det ut på er jo å treffe han. Få en hyggelig kveld på kafe? Hvis du ikke har noen forventninger om noe mer har du jo ingenting å tape.

Skrevet

Vel du har jo sagt hva du føler. Det kan jo være en mulighet at gutten bare vil utnytte dette til egen fordel...

:klø:

X'er, bare husk det er en grunn til at de er x....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Akkurat det samme skjedde med meg for snart en måned siden. Ble slutt mellom meg og eksen fordi han følte at han trengte tid for seg selv, finne seg selv igjen. Prøvde å ha likk kontakt med ham etter bruddet, men han var utrolig avvisende. Så for et par dager siden begynte han å sende meldinger til meg. Sa han savnet meg, og at han angret på det som hadde skjedd. Spurte han da hva som hadde skjedd med tiden han trengt for seg selv, han sa da at han hadde hatt nok tid for seg selv og at han nå ønsket å se meg igjen. Han angrer tydeligvis på det som skjedde, og sier at han vil at vi skal prøve igjen. Skal møte han nå på lørdag :)

Det jeg egentlig prøver å fortelle er at det er en mulighet for at han ønsker å prøve igjen. Den beste måten å finne ut av det på er å spørre han rett ut. Du jo forsåvidt ingenting å tape på det. Dersom han vil prøve igjen, må du spørre deg selv om du tør å ta sjansen på å bli såret igjen. Hvis du gjør det, så ønsker jeg deg lykke til med det!

Skrevet

Kanskje du ga inntrykk av at du var ferdig "med det", og han derfor anså det som greit å kontakte deg som venn? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...