AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Vi bor på samme boligfelt som eksen til mannen min. For barna, som nå snart er voksne, har det vært en god løsning, og for oss har det vært helt greit. Vi har vært på ferie de siste to ukene, og datteren har tatt inn posten og sett etter huset. Nå er hun på ferie med ei venninne. Da vi nylig kom hjem, lå posten sirlig i bunker på bordet... Det at hun har hentet posten i stedet for datteren er greit nok, men at hun låser seg inn her når vi er borte - uten at vi har noen avtale om at det er OK - kjenner jeg at jeg rett og slett ikke er komfortabel med. Hun har låst seg inn ved et par anledninger tidligere også, da for å hente ting. Mannen min ( på menns vis, kanskje?) ikke lage noe styr om dette, han mener at det ikke gjør så mye at hun har lagt inn posten. Jeg synes derimot at vi kan si fra at vi ikke vil at hun låser seg inn her. Vil legge til at vi har et greit forhold, det er bare det at jeg føler at hun går over grensen når hun låser seg inn her ( jeg kunne aldri drømme om å låse meg hos eksen min med barnets nøkkel). Skal jeg snakke med henne om dette, eller er det like greit bare å overse det?Anonymous poster hash: 51984...61b
94happy Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg tror kanskje jeg hadde holdt meg med mannen din. Mine foreldre er skilt, har ikke møtt noen nye og det hender de låser seg inn. Da mest for å hjelpe oss i forskjellige situasjoner. Da jeg bodde hjemme og eks. hadde glemt noe hos mamma, kunne pappa uten problem kjøre innom mamma for å hente det for meg og motsatt.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Er det din eks sin nye kone som har låst seg inn?
Gjest Coolaid Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 brutal_mann, on 10 Aug 2014 - 21:39, said: Er det din eks sin nye kone som har låst seg inn? Er det ikke ts sin nåværende mann sin eks ? Og datteren som skulle ta posten inn er ts sin mann sin datter ?
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Er det ikke ts sin nåværende mann sin eks ? Og datteren som skulle ta posten inn er ts sin mann sin datter ? Aner ikke Håper på presisering.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 TS her, presisering: Det er min manns eks som låser seg inn i vårt hus. Hans (altså deres felles) datter skulle ta inn posten frem til hun reiste på ferie selv. Da har min manns eks låst seg inn hos oss med datterens nøkkel. Beklager at det var uklart :-) Kanskje er dette ikke mye å bry seg om?Anonymous poster hash: 51984...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå