Vifte Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg trenger en forandring og vil male badet. Kan jeg bruke vanlig maling? Jeg har også linoleumbelegg på gulvet. Kan jeg male dette også?
Miss Lucky Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Gulvmaling på gulvet. Grunning og oljebasert maling på resten.
Ella1 Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Vi malte linoliumsgulvet på do en gang, mener det var 4-stjerners gulvmaling. Det tørket liksom aldri og forble klissete. Så hør på malerforretningen så du får riktig maling.
Miss Lucky Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Jeg har malt linolium med samme maling som blir nevnt over. Det tok ca 1 uke før det var skikkelig tørket. Malte 3 strøk og lot hvert strøk tørke 1 døgn
Vifte Skrevet 9. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2014 Hvordan gjorde dere det praktisk? Jeg har ikke mulighet til å forlate leiligheten, og jeg har bare ett bad. Kanskje jeg kan male halve gulvet også male den andre halvdelen når den første er tørket? Jeg må jo på do
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Vurdererte selv å male badet i påvente av nytt bad året etter, men det ble til at jeg ikke gadd. Planen var å bruke våtromsmaling å male i vei. En stund senere leste jeg i vi i villa hvordan man maler bad. Det var visst ikke bare-bare utfra den artikkelen. Glad vi hadde bestemt oss for å ikke bruke tid på det når vi skulle renovere året etter. Du bør vite hva du gjør når du maler badet. Det er visst ikke bare å male i vei.Anonymous poster hash: 165da...11e
Miss Lucky Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Var et soverom som jeg bruker som garderobe jeg malte, så det MÅTTE jo ikke brukes. Du har ikke mulighet til å reise bort en helg da? Til foreldre eller noe? Om ikke så ville jeg malt et strøk på kvelden så det fikk tørke hele natten. Da skal det gå greit å trakke forsiktig på det dagen etter, uten sokker (sokkene etterlater fort spor og støv). Neste strøk tar du neste kveld. Og siste strøk tredje kveld. Husk å ikke gå på med sokker eller sko den første uken. Maler du bare halve vil du få et stygt skille
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Det er noe som heter våtromsnormen. Maling er neppe noe som er inna for mht. Å male gulv. Og du må i tilfelle bruke produkter godkjent for bruk i våtrom.Anonymous poster hash: b4726...7aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå