AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Synes det virker litt rart eg men har jo selfølgelig blitt kjent med ei veldig koslig jente som heter det samme som min søster, så noen gode ideer der ute. Anonymous poster hash: 243d3...819
Gjest New_Girl Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Gode ideer? Jeg ser egentlig ikke problemet. 3
GammelKaktus Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Jeg må være litt sein i dag, jeg forsto ikke problemstillingen... 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Kjæresten min heter det samme som nevøen min. Ser ikke helt problemet. Anonymous poster hash: a9604...5b8 1
lillsunshine Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 (endret) Null stress. Søstera til exen min hadde samme navn som meg, var ikke noe stress. Annet enn litt småspøking om det innimellom. Det eneste er at en nok må tilpasse seg litt om en gifter seg og i utgangspunktet har lyst til å velge etternavnet til mannen. Da får man beholde pikenavnet sitt som mellomnavn, eventuelt håpe på at søsteren gifter seg først og skifter etternavn Endret 9. august 2014 av lillsunshine
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Mannen min har nøyaktig samme fornavn som faren min, og som stefaren min. Var litt vitsing i familien i begynnelsen Nå sier alle at vår førstefødte gutt må nesten hete "Ola" siden morfaren, pappaen og stemorfar heter det Anonymous poster hash: eee93...bf5 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Blir jo litt kleint å stønne søsterens navn når man knuller, da. Anonymous poster hash: b752c...774 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Du må selvsagt presse enten søsteren din eller kjæresten din il å bytte navn. At de skal kunne gå rundt og fnisende forårsake misforståelser og være en kilde til dårlige vitser på din bekostning er selvsagt ikke akseptabelt. Stå på ditt og vis dem hvem som er mannen i huset! Anonymous poster hash: 0f271...45e 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Ville ikke ha godtatt dette, hadde jeg vært søsteren din. Er litt som å bruke samme navn til en baby som en av søskenene har gitt til sine barn.Anonymous poster hash: b1656...e76
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Hvem bryr seg? Hadde det vert opp til meg hadde jeg datet en dame med samme navn som min mor. Ser hvordan det kan bli kleint under sex, men da er en vel såpass engasjert i annet at en ikke tenker på sine slektninger vil jeg tro?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Tror jeg aldri har nevnt navnet til den jeg har hatt sex med noen gang under sex. Det er jo bare kleint uansett. Blir jo litt kleint å stønne søsterens navn når man knuller, da. Anonymous poster hash: b752c...774 Anonymous poster hash: 1eaf5...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå