AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg føler at jeg har mistet så mye av meg selv... Jeg trenger virkelig hjelp! Da jeg møtte min kjære for en del år siden var jeg en sprudlende, livlig og livsglad jente med mange mål for livet. Det ble fort "oss" og han har betydd, og betyr fremdeles, så uendelig mye for meg. Så skjer det som så ofte skjer. Vi får etter hvert to barn med få års mellomrom. Det blir hus og biler, utgifter mm. Han får den jobben han har drømt om og må være vekke opp til en uke i strekk. Vi velger å flytte til hjembyen hans, for her har vi hans familie som kan stille som barnevakt. Og her sitter vi. Jeg går fremdeles hjemme med minstemann. Elsker mammarollen men synes hverdagene er tunge. Mannen er vekk opp til en uke i strekk, så litt hjemme før ut igjen. Han har sitt sosiale liv på jobb. Får masse venninner ( ja er primært jenter der) og han får fylt sine sosiale, alene behov fult ut. Når han kommer hjem vil han slappe av og hvile. Jeg føler jeg har mistet meg selv. Ikke kommet i kontakt med så mange her ennå og dessuten har jeg opp etter ørene med ting å gjøre her hjemme. Barna, hjemmet vi nettopp har flyttet til .Ekstremt mye å fikse. Utgifter jeg må fordele oss i mellom osv. Eldstemann av barna er i ekstrem trass og minste sliter mye med magen. Jeg subber rundt i joggeklær dagen lang.. bruker energi på å fikse meg litt opp når mannen kommer hjem . men det enser han ikke. I tillegg har jeg et STORT sosialt behov å fylle når han først er her.. i motsetning til han. Jeg har blitt sjalu, lei meg og deppa. Sjalu på de jentene han legger til på face på daglig basis. Nye jenter fra jobben... Der han sier han stortrives og har det sosialt. Der han overnatter osv. Jeg trives IKKE. Verken her eller med meg selv eller i forholdet. Det nærmer seg slutten for meg. Vet ikke om jeg orker dette forholdet lenger. Så sliten at jeg tenker at selv om jeg elsker han, kanskje jeg kan få tilbake litt av meg selv hvis jeg går... Så kanskje jeg får litt barnefri og litt alenetid ... Jeg mister meg selv. Fra å føle meg sexy føler jeg meg som en grå og sjalu mus... Uten glimt i øyet... Tips til hvordan få det godt med seg selv igjen? Anonymous poster hash: f3d7a...47d
Gjest Whitestripes Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Du må jo først og fremst snakke med mannen din om hvordan du har det! Dere har to små barn sammen, da kan man ikke bare gå fordi man har en down periode. Jeg forstår godt at du føler deg nedfor, isolert og alene. Finnes det ingen aktiviteter du kan bli med på med barna, slik at du kan bli kjent med folk? Babysvømming, babysang, barnepark e.l? Mannen din kan ikke være din eneste sosiale kontakt og dekke alle dine sosiale behov. Din verden består av barn og hjem, så jeg tipper han kanskje synes det kan bli litt snevert om det er det eneste dere snakker om. Du trenger annen input. Uansett, dere må snakke. Fortell han akkurat hvordan du har det uten å være klagete. Dere kan kanskje få barnevakt en dag/kveld og finne på noe, bare dere to? En må pleie forholdet i småbarnsfasen også, ellers bærer det galt avsted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå