rox Skrevet 9. august 2014 #1 Del Skrevet 9. august 2014 Kjøpte meg en Sony Xperia V hos Elkjøp i fjor sommer. Etter at jeg har ladet den hver dag i over et år har luken over ladeåpningen blitt utslitt, og den er nå umulig å lukke. Da er ikke telefonen vanntett lenger, som var et av de viktigste kriteriene da jeg kjøpte den. Er dette noe som går på garanti eller reklamasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Del Skrevet 15. august 2014 Ja! Anonymous poster hash: ff719...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Del Skrevet 16. august 2014 Så lenge den er under ett år så vil jeg tro det. Er den over så er jeg usikker, da normal slitasje på telefoner ikke dekkes. Men verdt å spørre da, jeg er som sagt usikker Anonymous poster hash: 176cd...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Del Skrevet 16. august 2014 To års reklamasjon, mens Forbrukerrådet sier det er fem på mobiler. Anonymous poster hash: ff719...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå