AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Vi skal lage "Save the date" kort av et fint bilde av oss. Trenger da en grafisk designer eller et reklamebyrå. Noen dere kjenner? De må også gjerne kunne lage "takkekort" og kanskje "meny-hefte"Anonymous poster hash: ee255...822
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Har sett noen invitasjoner laget av TRB. Kjemoekule og kreative! Anonymous poster hash: 37bcd...139
FrixyGirl Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 FInnes mange tips rundt på nettet. Jeg lager alt selv da jeg holder på med slikt på hobbybasis, men er både mange tips og mange man kan sende mld til på nettet Scrapbooking er en morsom måte å gjøre det på. Det er slik jeg lager ting til vårt bryllup
SiMa Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Har du sett på OptimalPrint? De har mange ferdige design, men også en serie helt blanke som du selv kan bestemme hvordan skal se ut. Du laster opp bilder og skriver inn tekst selv. Vi har brukt dem, og er veldig fornøyd. Rimelige og rask levering har de også. Verdt et forsøk. Eneste ulempen er at jeg ikke har sett noen hefter der. Det måtte i tilfelle være å bruke et av de største doble kortene, men da blir kanskje papiret for stivt? Jeg anbefaler i alle fall å ta en titt.
masekopp Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Hvis du sender meg en pm kan jeg gi deg et tips. Vil ikke gi navnet her inne uten at jeg har spurt henne først, men kan sende det på pm i tilfelle.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Hva med firmaet som lager kortene? Det er ikke akkurat hjernekirurgi, og det er tross alt det de driver med..Anonymous poster hash: b309d...486
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Jeg designer save-the-date og invitasjoner, ta en titt på fb-siden min her: https://www.facebook.com/charlettsdesign Anonymkode: 0a67a...657
Gjesebruker1 Skrevet 6. februar 2016 #9 Skrevet 6. februar 2016 www.krist.in, https://www.facebook.com/kristindesign Super flink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå