Gå til innhold

Selger zalando ekte MK vesker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kikket mye på en MK veske som koster 2700 i butikken. Men må zalando solgte de samme til 1700 cirka. Hvordan kan det være? Tips til butikker hvor det er like billig? :) :)

Anonymous poster hash: 75847...90c
Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Sikker på at det er samme størrelse? Ellers så er MK ganske overpriset i Norge, så det er ikke umulig å få det billigere andre plasser.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at alle i Norge på død og liv skal ha disse veskene. De er harry, alle har de og veldig overpriset. Hvorfor ikke finne en Miu Miu eller lignende som er mye kulere og samme pris.

Anonymous poster hash: 83251...59e

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke at alle i Norge på død og liv skal ha disse veskene. De er harry, alle har de og veldig overpriset. Hvorfor ikke finne en Miu Miu eller lignende som er mye kulere og samme pris.

Miu miu har da langt fra samme pris

• Liker 3
Skrevet

Miu miu har da langt fra samme pris

Hvis du kjøper de i utlandet, kjøper aldri vesker i Norge, her legger de på mange tusen. Sparte f.eks 5000kr på å kjøpe Prada i UK.

Skrevet

Prisene til Zalando er da ikke spesielt lave? De ligger på ca samme pris som andre trygge nettbutikker.

Anonymous poster hash: 1c4b6...8ad

Skrevet

Hvis du kjøper de i utlandet, kjøper aldri vesker i Norge, her legger de på mange tusen. Sparte f.eks 5000kr på å kjøpe Prada i UK.

Uansett hvor du kjøper så koster ikke en miu miu det samme som MK, med mindre du kjøper på markedet i Tyrkia da.

Miu miu ligger på 10-15 000kr, MK rundt 2500kr, litt avhengi av modell selvfølgelig.

• Liker 1
Skrevet

Zalando selger ekte vare ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...