Montreeal Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Min sønn har nøkkel til huset, til sykkelboden og til sykkel låsen. Jeg bare lurer på hva henger dere alle nøkler i? Noen gode tips? Litt skeptisk til noen av disse som skal rundt halsen.
Gjest Coolaid Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 En lite krok som lett kan festes i beltet på buksen, eller fast i skolesekk, på innsiden av jakkelomme eller noe. Man kan også feste et tau eller kjede i den slik at man slipper å løsne selve kroken fra det som den henger fast i. https://www.google.no/search?q=n%C3%B8kkelring&sa=X&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=lMXlU5OtGuHgyQOXpoH4Bg&ved=0CDUQsAQ&biw=1366&bih=633#q=karabinkrok+aluminium&tbm=isch Nøkkel til sykkelbod kan man bytte ut og bruke kodelås dersom det er flere som bruker boden og man ikke vil at en eventuell nøkkel skal komme på avveie. Jo færre nøkler å passe på jo bedre er det.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 ville ikke hatt den rundt halsen. tenk om de faller ned fra noe og henger seg fast jeg hadde min i sekken når jeg var på skolen osv, men jeg var så heldig at døra kunne stå ulåst når jeg var ute og lekte meg når jeg var liten og jeg var alene hjemme. Anonymous poster hash: ad709...afa
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Karabinkrok??? kan hektes fast i alt mulig av buksehemper osv :D Anonymous poster hash: ad709...afa
Gjest Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Da jeg var liten hadde jeg en nøkkelholder med uttrekkbar snor som satt fast på innsiden av sekken så jeg ikke mistet den.Omtrent slik som denne.
Gjest Artistina Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Skru en nøkkelboks på veggen ved inngangen til huset da slipper barna passe på nøkkelen. Denne boksen låses ved hjelp av kodelås.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 ville ikke hatt den rundt halsen. tenk om de faller ned fra noe og henger seg fast jeg hadde min i sekken når jeg var på skolen osv, men jeg var så heldig at døra kunne stå ulåst når jeg var ute og lekte meg når jeg var liten og jeg var alene hjemme. Anonymous poster hash: ad709...afa Snorer man har rundt halsen skal alltid ha utløsermekanisme. Slik at sånt ikke skjer. Anonymous poster hash: d47aa...fc4
Furstina Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Mina har rem runt halsen, såna reklamgrejer och de har självklart utlösningsmekanism. Under skoldagen har de nyckeln fasthakad i ryggsäcken så den inte faller ur och är lätt att hitta. Runt halsen är ett måste då sonen oftast får i mjukisbyxor 1
skruf Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Mine har et nøkkelknippe som ligger i ei innerlomme på jakken, evt skolesekk. Hender og at vi legger ut nøkkel på en "hemmelig" plass Skal sies at de har mistet noen nøkler hver opp igjennom årene...
Leanne Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Jeg har knytt husnøkkelen i en passe lang gummistrikk, og knytt den fast i en liten krok inni sekken. Nøkkelen sitter fast i sekken, men snoren/strikken er lang nok til å dra den ut og låse opp døra.. Hun bruker kun nøkkelen når hun går til skolen eller kommer hjem fra skolen, så sekken er alltid med
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Mora mi festet et langt strikk på (ikke gummistrikk men sånne som man f.eks syr inni bukseliv) og sydde det fast inni jakkelomma mi. Anonymous poster hash: 487fe...f4c
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Har hver sin figur som de oppbevarer i sekken sin. Utenom dette trenger de ikke nøkkel
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Når jeg hadde husnøkkel på barneskolen hadde jeg den knytt fast med noe (tykk strikk tror jeg) inni innerlomma i sekken. Den ble lang nok til å dra ut for å låse opp døra, og lå alltid i det rommet. Ser for meg at noe som ligger løst, enten i lomma eller i sekken, fort kan bli borte. Det skal i hvertfall mye til før de mister eller glemmer sekken sin. Anonymous poster hash: 8f39d...320
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 9. august 2014 #14 Skrevet 9. august 2014 De har forresten nøkkelrolle på tilbud hos jernia frem til 16 august..
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 9. august 2014 #15 Skrevet 9. august 2014 De har forresten nøkkelboks på tilbud hos jernia frem til 16 august.. redigert pga autokorrekt..
Missy1 Skrevet 9. august 2014 #16 Skrevet 9. august 2014 Barnet mitt er ikke stor nok til å være alene hjemme så har derfor ikke nøkkel ennå, men vi har kodelås på døra så trenger ikke nøkkel. Har hatt det en stund nå og det er så herlig :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå