AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Traff en fyr for rundt 7 mnd siden. Vi flørtet og var "ofte" med hverandre, etter ca 3 mnd hadde vi sex for første gang, og siden hadde vi det hver eneste gang. Han var veldig av og på, og vi snakket aldri om hvor vi sto. Vi traff ikke hverandre hver dag, men en gang i uken kanskje. Dette er ofte for oss som har to krevende jobber, og jeg har også andre ting som gjør at jeg ikke har like god tid. Men vi kunne lett ligge å kose en hel kveld. Vi hadde filmkvelder, og vi kunne snakke om alt mulig. Han holdt gjerne rundt meg hele natten. På et eller annet tidspunkt har jeg forelsket meg. Og i sommer begynte han å bryte avtaler hele tiden. Jeg har aldri vært den som "maser", men om vi hadde en avtale, og han ikke ga lyd fra seg, så sendte jeg gjerne en melding å sa hva jeg tenkte om det. Det ble litt lange meldinger, han unnskyldte seg og jeg var såret og lot det gå utover han. En dag reiste jeg 2 timer for å treffe han uanmeldt. Da hadde han sagt i flere dager at vi MÅTTE snakke, men han ga ikke lyd fra seg de dagene vi hadde avtale. Den kvelden snakket vi lenge, og han spurte rett ut om jeg hadde følelser. Jeg sa ja, men at jeg var usikker, og at jeg var ikke ute etter noe forhold, men at vi hadde det fint. Det ble snakket om mye. Blant annet at han ikke ville mer, fordi han så på forhold som slitsomt, men han ville gjerne fortsette slik vi hadde hatt det. Han innrømte at han er dårlig på å svare, og at han gjerne glemmer det litt vekk innimellom. Men at han var glad i meg. Pga ferie etc, så har vi ikke sett hverandre siden da. Det er nå 1 mnd siden. For noen dager siden sendte han melding og lurte på om vi skulle treffes fredag. Jeg ba han gi meg en lyd når fredag kom. I går sendte jeg en melding litt utpå dagen om vi fortsatt skulle treffes, og han svarte "Ja, men er ikke hjemme enda." Jeg sendte en ny melding 5 timer senere, og spurte når jeg skulle komme. Ikke svar. 2 timer senere sendte jeg en ny melding og spurte om han kunne svare meg. Ikke noe... Kjenner at jeg er såret, lei.. Oppgitt.. Jeg er redd han hadde besøk av en annen dame.. Jeg vil ikke bli dumpet. Jeg har helt panikk for det. Jeg prøver å "dumpe" han. men jeg er så glad i han, og så avhengig da han har vært den eneste som har holdt meg oppe gjennom en ganske tøff periode. Jeg prøver å glemme han, fordi jeg ikke vil bli mer såret. Jeg vil sende en lang melding å forklare akkurat hvordan jeg føler meg, og hvordan det er å bli såret på denne måten om og om igjen. Jeg skjønner det ikke, for han er verdens herligste gutt. Alle som kjenner han også forklarer det, og han er heller ikke den som har en ny dame hele tiden. Han lot meg treffe både familie og venner, så jeg regner ikke med han vil sette seg selv i dårlig lyd ved å introdusere enda flere. Vet ikke hvor jeg vil med dette. Men søker vel etter noe som kan gi meg litt håp, evt styrken til å bare få han ut av livet mitt. Takler ikke dette så bra.. Anonymous poster hash: 9d568...297
Gjest rådyr Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Du må iallefall slutte å mase på ham. Om det hadde vært meg hadde jeg fått helt hetta.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Slitsomt med et slikt forhold. Men sett deg litt på sidelinja selv, og ikke gi respons hver gang han kontakter deg. Som det er nå blir du bare kjedelig fordi du er tilgjengelig hele tiden. Vis at du klarer stå på egne ben og ikke er avhengig av han.<br />Men samtidig liker jeg ikke at han er så passiv, det viser kanskje at han ikke har den helt store følelsen for deg? Sannsynligheten for at han er usikker er likevel tilstede.<br />Jeg var sammen med en som også så på forholdet som løst, men vi møttes likevel flere dager hver uke og sov over hos hverandre. Etter cirka ett år fant han ut at han elsker meg. Han hadde sagt det før, men vinglet veldig frem og tilbake og var usikker. Mest usikker var han fordi han syntes vi var så forskjellige. Jeg så også forskjellene men syntes vi utfylte hverandre. Vi er dessverre ikke sammen i dag, grunnen var ikke at det ble slutt, tvert i mot hadde vi det godt sammen. Men han omkom i en ulykke. Det er en annen historie. Anonymous poster hash: 95c1a...47e
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Du er ikke viktig nok for ham. Jeg tror du vil ha mer igjen ved å bare slippe taket i ham og se om det finnes andre som ønsker å gi deg den responsen du trenger og fortjener. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Du må iallefall slutte å mase på ham. Om det hadde vært meg hadde jeg fått helt hetta. Hun har jo på ingen måte mast på han?!Anonymous poster hash: 091b8...650 1
Gjest rådyr Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Hun har jo på ingen måte mast på han?!Anonymous poster hash: 091b8...650 Å sende flere meldinger etter hverandre uten respons er å mase i min verden. Tipper det ikke er første gang det skjer.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Er 2 meldinger etter hverandre, med flere timers mellomrom, å mase? TS Anonymous poster hash: 9d568...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå